Publicat: 3 Ianuarie, 2014 - 13:49

De la intrarea în vigoare a Ordinului nr. 473 din 03/12/2012 al A.N.P.C. privind unele măsuri de informare a consumatorilor cu privire la Telefonul Consumatorului – InfoConS – 021/9551 şi până la data de 30 noiembrie 2013, au apelat acest număr 82.602 consumatori, după cum urmează:

 -ianuarie -7227 consumatori;

- februarie -5579 consumatori;

- martie -6671 consumatori;

-aprilie – 7059 consumatori;

- mai – 6611 consumatori;

- iunie – 7921 consumatori;

- iulie – 9233 consumatori;

- august – 9049 consumatori;

- septembrie – 7564 consumatori;

- octombrie – 7775 consumatori;

-noiembrie – 7913 consumatori

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania – InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.