Publicat: 27 Iulie, 2015 - 14:05

Începând cu 1 august 2015, Adrian Pascu preia poziția de Director General pentru divizia de lactate Europa de Sud Est, conducând echipa de management pentru Danone România, Bulgaria, Grecia, Moldova și Țările Adriatice, înlocuindu-l pe Dieter Schulz, al cărui mandat de trei ani se încheie și care va prelua noi responsabilități în cadrul Grupului. 
Adrian Pascu revine acasă în România după o experiență de aproape doi ani în Danone Rusia, unde a deținut poziția de Director de Vânzări pentru Divizia Moscova. Anterior el a deținut mai multe poziții în organizația de vânzări a Danone România, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei. Ultima poziție deținută a fost cea de Director Comercial. 
“Mă bucur să revin în România după o valoroasă experiență internațională, cunosc foarte bine echipa de aici, avem profesioniști excelenți, cunosc bine specificul local și sunt convins că Danone poate continua să contribuie la dezvoltarea dinamică a pieței și societății românești, așa cum a făcut constant în ultimii 16 ani. Prioritatea mea va fi să întăresc poziția Danone România ca lider puternic pe segmentul de iaurt și să asigur dezvoltarea sa sustenabilă și profitabilă,” a declarat Adrian Pascu.
Adrian Pascu este absolvent al Facultății de Fizică, Universitatea Iași, și deține un titlu MBA ELITEC de la aceeași universitate. Și-a început cariera în business în companii precum Henkel și Campofrio și are peste 10 ani de experiență în Danone, unde a avansat constant pe diferite poziții. 
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. 
Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO. 
Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.