Profil Anchor Grup

Incorporata sub legea romana din anul 1997, obiectivul Anchor Grup SA era sa dezvolte oportunitati comerciale pe pamantul obtinut in Romania, de catre investitorii de origine turca. Principalul scop al Anchor Grup SA a fost dezvoltarea in Romania a unor proiecte comerciale la un nivel inalt din punct de vedere al calitatii, ceea ce a si reusit sa faca in 1999 cand Anchor Grup SA a inaugurat Bucuresti Mall, primul centru comercial de tip “mall” din Romania.
Fiind prima realizare de acest gen din Bucuresti, Bucuresti Mall a dovedit ca este un succes si, de aceea, si-a adus contributia si la dezvoltarea orasului.
Ca rezultat, Bucuresti Mall a devenit un loc unic datorita standardelor de calitate a imaginii oferite dar si datorita celei mai bune combinatii de magazine de moda, servicii si restaurante, toate regasite in acelasi loc modern si atractiv. In doar cateva luni, Bucuresti Mall a devenit un loc reprezentativ pentru Bucuresti.

Intotdeauna atenta la nevoile consumatorilor sai, Anchor Grup SA nu a incetat niciodata sa imbunatateasca Bucuresti Mall si sa ofere locuitorilor Bucurestiului magazine mai bune, servicii mai bune, parcare mai mare, securitate mai buna. Clentii au raspuns favorabil la toate aceste imbunatatiri. Ca rezultat, Anchor Grup SA a decis sa dezvolte Plaza Romania al carei motto, la fel ca si cel al Bucuresti Mall, este “Asteapta ce-i mai bun!”. Aceleasi servicii de calitate fiind oferite si de Plaza Romania.

Datorita profesionalismului de care a dat dovada, Anchor Grup SA nu numai ca a introdus pe piata romanesca primul “mall” dar a lansat si o serie de concepte revolutionare, precum: Food Courtul, primul cinematograf multiplex si a adus pentru prima data in Romania nume prestigioase de pe piata modei internationale precum Zara, Mango, Marks & Spencer.

Pe viitor, Anchor Grup SA va continua sa dezvolte afacerea sa de baza, centrele comerciale. Alte trei noi proiecte sunt luate in considerare. Alte valori si alte domenii de afaceri sunt acum analizate.

domeniu: 
categorie: