Publicat: 27 Mai, 2016 - 18:15

Începând de joi, Cine Grand România a devenit Cine Globe România, rebrandingul ajutând compania să transmită mai bine strategia internaţională de extindere, iar România se numără printre primele ţări care se bucură de această schimbare.

Noua identitate a brandului reprezintă un element important al strategiei internaţionale de extindere şi dezvoltare, Cine Globe având un logo şi o comunicare vizuală noi, dar oferind clienţilor săi aceleaşi servicii, la preţuri la fel de accesibile.

„Cine Globe este brandul prin care ne dorim să exprimăm cât mai bine obiectivele pe care compania noastră le are la nivel internaţional: de a le oferi clienţilor noştri cele mai bune servicii într-un mediu elegant şi relaxant, oriunde în lume. Suntem prezenţi pe 3 continente (America de Nord, Europa şi Asia) şi ne-am dorit ca şi brandul să reprezinte acest lucru şi să se alinieze misiunii şi valorilor pe care le promovăm. Rebrandingul în Cine Globe este menit să întârească încrederea clienţilor noştri că beneficiază de servicii de înaltă calitate, demne de un brand internaţional”, a declarat Amitabh Vardhan, CEO Cine Globe.

Cine Globe România se pregăteşte de încă două lansări: Cine Globe Sibiu şi Cine Globe Suceava. Lanţul de cinematografe continuă dezvoltarea şi la nivel internaţional, anul trecut a inaugurat un nou multiplex în SUA, iar anul acesta continuă abordarea altor pieţe din Europa. Toate acestea confirmă faptul că brandul Cine Globe este o alegere potrivită pentru o companie de ale cărei servicii se bucură oameni din toate colţurile lumii.

Cine Globe este un lanţ internaţional de multiplex-uri, o reţea fondată de un grup de profesionişti cu zeci de ani experienţă în domeniile administraţiei şi proiecţiei cinematografice.

Pe lângă locaţiile deschise în Europa (România şi Bulgaria), compania are multiplex-uri şi în Statele Unite, China şi India. Totodată, compania este în curs de a-şi consolida prezenţa pe pieţele din India, Bulgaria, România, China şi America de Nord.