Publicat: 12 Ianuarie, 2018 - 11:17

Marţi, 16.01.2018, începând cu ora 10.00, la sediul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Iaşi din municipiul Iaşi, str. Anastasie PANU nr. 26, în sala de şedinţe de la etajul 1, contribuabilii persoane fizice si juridice vor primi clarificări si îndrumări referitoare la:

Titlul V - Contribuţii sociale obligatorii, modificări intervenite potrivit OUG nr. 79/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2017 privind Codul fiscal.

Ordin nr. 660 / 2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Ministerul Finanţelor Publice/organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică

Prezentarea Serviciilor oferite de către ANAF

Noutăţi legislative

Calendarul obligaţiilor de declarare şi plată aferente lunii ianuarie 2018

Contribuabilii interesaţi pot afla data, locul de desfăşurare a întâlnirii şi subiectele puse în dezbatere prin accesarea listei disponibile pe site-ul www.anaf.ro/InfoPublice, la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm, sau prin intermediul CallCenter-ului, apelând numărul de telefon: +4 031 403 91 60.

Pentru participarea la întâlnirile organizate la sediile unităţilor fiscale, contribuabilii se pot programa prin intermediul ''Formularului de Contact'' de pe site-ul Agenţiei, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/.

Le recomandăm contribuabililor care doresc să adreseze întrebări reprezentanţilor noştri să le transmită odată cu solicitarea de programare.
 

Tags: