Publicat: 21 Martie, 2016 - 15:58

Liviu Balint, brand ambasadorul Vegeta, a surprins profesioniștii din retail & FMCG cu o demonstrație de cooking, în cadrul celei de-a 16-a ediții a Conferinței Progresiv, din 16-18 martie a.c., de la Sinaia. Evenimentul, care promovează ultimele trend-uri în retail, a fost momentul perfect pentru ca brandul Vegeta să prezinte inovațiile în materie de gătit, unice pe piața din România, pe care le aduce în 2016. Este vorba despre condimentele lichide pentru marinat, o sortimentație fără monoglutamat de sodiu, atât pentru preparatele gătite în casă, cât și pentru fripturile la grătar, care marinează carnea în doar 30 de minute. 

Prezentarea noutăților Vegeta a fost la fel de inovatoare ca și produsul, fiind realizată cu ajutorul tehnologiilor de ultimă generație: display-uri transparente ce alternau imagini video cu imaginea reală a produselor integrate în display, dar și o experiență deosebită printr-o proiecție video neconvențională pe paginile albe ale unei cărți de bucate, ce ilustra povestea bucătarului Vegeta gătind friptura cu noul condiment lichid pentru marinare.  De asemenea, Chef Liviu Balint a oferit celor interesați informații despre gătit, secrete culinare, precum și Cartea de bucătărit liber - Vegeta, o carte care eliberează oamenii de clișeele culinare și îi îndeamnă să gătească liber.

Sub deviza ‘‘Gătește liber! Imaginația este singura rețetă de care ai nevoie’’, Liviu Balint, ambasador Podravka România pentru brandurile Vegeta și conservele de pește EVA, a avut ocazia să gătească pentru cei peste 350 de reprezentanți din top management-ul companiilor din domeniile retail& FMCG prezenți la conferință. „Cred că secretul succesului în afaceri are aceleași ingrediente ca și reușita în bucătărie. E nevoie de creativitate, un plan bine pus la punct, răbdare și pasiune pentru ceea ce faci. Mă bucur că am avut ocazia să dau gust primei seri de conferințe și mulțumesc Vegeta pentru ajutor. În business, ca și în bucătărie, trebuie să cauți să te diferențiezi de ceilalți pentru a convinge și a-ți fideliza consumatorul. Pentru că un eveniment în care se vorbește despre trend-urile care schimbă regulile jocului în retail și în industria FMGC are nevoie de un inovator care rescrie regulile gătitului, am avut ocazia să prezint inovația Vegeta în 2016, unică pe piața românească: condimentele lichide pentru marinare, produse care țin pasul cu noi și cu ritmul în care trăim, astfel că te ajută să dai gust fripturii în doar 30 de minute, fără a mai aștepta ore întregi pentru pătrunderea aromelor.” 

Strategiile de influențare și fidelizare a consumatorului, dar și de îmbunătățire a colaborării retailer-furnizor au reprezentat una din temele centrale ale conferinței derulate sub sloganul Game Changers. ‘‘Trăim într-o eră digitală în care modalitățile de lucru, socializare și învățare sunt mereu în schimbare. Diferența între business-uri, produse sau servicii se face mai curând la nivel de imagine și abilități de vânzare de imagine, prin urmare, brandurile caută să se diferențieze de competiție prin idei cât mai surprinzătoare și deloc uzuale. Ne considerăm game changers pentru că avem în portofoliu un produs care ne pune pe harta exclusivităților din România, dar mai ales pentru că vrem să spargem barierele gătitului promovnd libertatea și imaginația în bucătărie. Venim cu un produs cu adevărat folositor oricărei gospodine sau oricărui pasionat de bucătărie, dar pentru că știm că succesul în business ține și de modalitățile de prezentare și promovare, căutăm să fim cât mai creativi și în acest sens. Suntem convinși că modul în care am reușit să prezentăm produsul la acest eveniment vorbește pentru noi și pentru dinamica pe care ne-o dorim în cadrul Podravka’’, este de părere Cristina Ghiurluc, Marketing Director Podravka România.

Conferința Progresiv (16-18 martie 2016) este recunoscută în calendarul evenimentelor de business ca fiind locul în care se reunesc anual peste 350 de manageri de top din companii producatoare și distribuitoare de bunuri de larg consum, retail, consultanță și cercetare de piață.