Publicat: 3 Decembrie, 2015 - 13:07

Depanero, cea mai mare firmă de service din România în domeniile electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile, a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion. Astfel, produsele celor două companii vor primi ajustările, reparațiile și mentenanța de care au nevoie începând din această lună. 

Cele două contracte ridică numărul brandurilor din portofoliul Depanero la 26 și vor spori volumul de reparații cu peste 500 de produse în fiecare lună, depășind 30.000 de echipamente. 

“Prezența noilor branduri în portofoliul Depanero este în acord cu planurile de extindere a numărului de parteneri și urmează, totodată, strategia companiei de a deveni jucătorul numărul unu în piața de service și reparații electronice, electrocasnice și IT din sud-estul Europei”, spune Adrian Antohi, director general Depanero, menționând că planul de extindere a numărului de parteneri vizează adăugarea a încă 7 noi branduri în portofoliu în următorul an.

Introducerea de noi branduri în portofoliu determină și creșterea numărului de angajați. De la începutul anului și până în noiembrie, numărul angajaților Depanero a crescut cu peste 25%. 

“Peste 60 de angajați s-au alăturat echipei Depanero de la începutul anului și până în prezent, numărul de salariați ajungând la 300. Avem în plan creșterea echipei cu 20 – 30 de angajați în următoarea jumătate de an, o dată cu intrarea noilor branduri în portofoliu”, mai spune Adrian Antohi.

Recent, Depanero a anunțat și schimbări la nivelul echipei de management, trei noi membri alăturându-se companiei în departamente cheie, precum Customer Experience, Comercial și Resurse Umane.

Depanero este un brand nou pe piața de service electro IT din România, sub care își desfășoară activitatea cea mai mare firmă de service din România. Compania Depanero are prezență la nivel național, cu angajați proprii, acoperind aproape toate județele țării. Cei 293 de angajați ai companiei au mii de ore de experiență de service și pregătire profesională, precum și mii de ore de relații cu clienții acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosință îndelungată, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici și mari etc.. Depanero oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație.

Brandul Depanero este prezent pe piața din România din 2014, odată cu rebranding-ul companiei Servskills, înființată în 2011. Depanero livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.

Comunicat de presa Depanero