Publicat: 1 Noiembrie, 2017 - 11:59

Consumatorii care doresc să îşi schimbe furnizorul de gaze naturale şi/sau electricitate pot să o facă în doar câteva minute, exclusiv online;
De la venirea sa pe piața locală, E.ON a investit peste 5 miliarde de lei şi a virat către stat aproape 7 miliarde de lei sub formă de impozite şi taxe;
 Peste 1,6 milioane de euro alocate, anul trecut, proiectelor de responsabilitate socială;
Compania E.ON lansează pe piaţa din România un nou furnizor de energie, dezvol-tat pentru a oferi produse şi servicii 100% online, pe platforma eonflash.ro, consu-matorilor care doresc să îşi schimbe furnizorul de gaze naturale şi electricitate, în contextul liberalizării pieţei de profil.
E.ON Flash propune pachete de gaze şi electricitate la preţuri competitive, persona-lizate în funcţie de comportamentul de consum al clienţilor. Unul dintre pachetele pe care noul furnizor de energie îl propune pieţei din România este 12 Egal Dual, cu ajutorul căruia clientul beneficiază de predictibilitate în ceea ce priveşte costurile cu energia pe 11 luni în avans. Pachetul Dual împarte la 12 costurile cu energia şi îi permite clientului să plătească lună de lună aceeaşi sumă. Predictibilitatea costurilor cu energia este cu atât mai importantă cu cât iarna cheltuielile fiecărei gospodării sunt în general mai mari.
Contractele pentru aceste pachete se încheie pe o perioadă de un an de zile, cu posi-bilitatea de prelungire la expirarea termenului, iar unul dintre avantajele de care va beneficia cel care doreşte să opteze pentru noul furnizor este acela că formalităţile de contractare se derulează exclusiv online, evitând astfel cozile şi hârtiile.
Tot ceea ce trebuie să facă noul client este să intre pe eonflash.ro, să îşi aleagă pa-chetul de energie dorit, iar apoi cu ajutorul configuratorului online va putea obţine o estimare a plăţilor lunare în funcţie de consumul mediu al locuinţei sale. Pasul ime-diat următor este introducerea în platformă a documentelor necesare încheierii con-tractului, care pot fi fotografiate simplu cu telefonul mobil şi încărcate în aplicaţie (o poză a cărţii de identitate şi a ultimei facturi de gaze şi/sau electricitate).
2 / 2
,,Clienţii aşteaptă tot mai mult de la noi soluţii energetice inteligente, iar abordarea digitală pe care o propune E.ON Flash este răspunsul nostru pentru cei care îşi do-resc o abordare mult mai flexibilă şi rapidă pentru schimbarea furnizorului. În acest fel ne aliniem şi practicilor europene din domeniu, E.ON Flash marcând ast-fel o premieră în România pe piaţa de energie”, a declarat Frank Hajdinjak, di-rectorul general E.ON Romania.
În afară de pachetele de energie oferite online, E.ON Flash îşi propune să vină în în-tâmpinarea clienţilor cu servicii de consiliere pentru alegerea produselor în funcţie de necesarul lor de consum, şi de asemenea le pune la dispoziţie informaţii utile de-spre piaţa de energie (procesul de schimbare a furnizorului, tipurile de energie, cum să citească corect facturile, structura preţului la energie etc).
Mai multe detalii pot fi accesate pe www.eonflash.ro.
Despre E.ON România
E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON operează, în prezent, o reţea de distribuţie a gazelor naturale în lungime de peste 21.650 km, respectiv o reţea de distribuţie a energiei electrice de peste 81.500 de kilometri şi desfăşoară activităţi în 20 de judeţe situate în jumătatea de Nord a ţării, având circa 3,1 milioane de clienţi. În ultimii 11 ani, E.ON a investit în Ro-mânia peste 1,4 miliarde de euro.
Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România