Publicat: 11 August, 2015 - 12:36

Ericsson anunță încheierea unui acord de servicii de administrare a rețelei pe o durată de 7 ani cu operatorul Crnogorski Telekom, parte a grupului Deutsche Telekom. Conform prevederilor acestui nou contract, Ericsson va prelua responsabilitatea pentru operarea și întreținerea rețelei Crnogorski Telekom în Muntenegru.
Acordul semnat include servicii de operare și întreținere a echipamentelor de telecomunicații și a întregii infrastructuri de rețea, precum și transferul a 91 de specialiști în comunicații și experți IT din Crnogorski Telekom care vor continua să se dezvolte profesional în cadrul Ericsson.
Contractul este al doilea acord de servicii de administrare a rețelei încheiat de Ericsson în Muntenegru și contribuie la consolidarea poziției companiei  în Europa de Sud-Est, ajutând, totodată, la dezvoltarea experienței de implementare a serviciilor de administrare a rețelei în întreaga regiune.
Rüdiger J. Schulz, CEO al Crnogorski Telekom, a declarat: „Am ales să colaborăm cu Ericsson datorită experienței sale internaționale, dar și a expertizei tehnice solide demonstrate în proiecte de administrare a unor rețele extrem de complexe. Parteneriatul încheiat ne permite să ne concentrăm pe dezvoltarea unor produse interesante pentru utilizatorii noștri, asigurându-ne că le oferim acestora servicii excelente și viteze foarte rapide de transfer de date, și devenind, totodată, mai competitivi pe piață.”
Maurizio de Dominicis, Head of Hub Southeastern Europe Ericsson, a spus la rândul său: „Suntem mândri că am reușit să câștigăm încrederea Crnogorski Telekom pentru acest contract important de servicii de administrare a rețelei. Acordul consolidează prezența locală a Ericsson și ne întărește poziția de lider tehnologic și de servicii de administrare, contribuind la dezvoltarea unei Societăți Permanent Conectate în Muntenegru.”
Crnogorski Telekom, parte a grupului Deutsche Telekom, oferă o gamă largă de servicii de telefonie fixă, mobilă și servicii de Internet în Muntenegru, operând pe piață sub brandul „T”.
Cu peste 15 ani de experiență în administrarea rețelelor operatorilor din toată lumea, Ericsson continuă să investească în instrumente, metode și procese menite să îi ajute pe clienți să îmbunătățească eficiența rețelelor, oferind, în același timp, experiențe de calitate pentru utilizatorii finali. În prezent, Ericsson oferă servicii de administrare pentru rețele ce, împreună, deservesc peste 1 miliard de utilizatori la nivel mondial. 

Puteţi descărca imagini la rezoluţie înaltă şi video de calitate la www.ericsson.com/press. 
Despre Ericsson
Lider la nivel global în furnizarea de tehnologie și servicii de comunicații, Ericsson face posibilă crearea unei societăți permanent conectate. Relațiile solide și de lungă durată pe care le avem cu cei mai importanți operatori telecom din lume ne permit să ajutăm oameni, companii și societăți să-și atingă adevăratul potențial și să creeze un viitor sustenabil. 
Portofoliul nostru de servicii, software și infrastructură IT&C – axat, în special, pe soluții de mobilitate, broadband și cloud – ajută industria telecom și alte sectoare să-și îmbunătățească activitatea prin creșterea eficienței, optimizarea experienței utilizatorilor și descoperirea de noi oportunități de business.
Cu peste 115.000 de angajați în întreaga lume și clienți în peste 180 de țări, Ericsson îmbină cu succes experiența la nivel global cu servicii și tehnologii de top. Susținem rețele care deservesc peste 2,5 miliarde de abonați, iar 40% din traficul mobil mondial este susținut de rețele Ericsosn. Mai mult decât atât, investițiile noastre în cercetare și dezvoltare asigură că soluțiile pe care le oferim, implicit și clienții noștri, rămân printre cei mai buni din industrie. 
Fondată în 1876, Ericsson are sediul în Stockholm, Suedia. În 2014, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 33,1miliarde USD (228 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockholm și pe NASDAQ din New York.