Publicat: 14 Octombrie, 2014 - 12:01

Euronet 360 Finance Ltd., prin intermediul filialei sale din România, Euronet Services SRL, anunţă încheierea unui acord cu SCnet Payment Services SRL pentru emiterea de carduri prepaid sub sigla MasterCard. Scnet înregistrează 270.000 de clienţi în Europa, fiind unul dintre cele mai importante programe de fidelizare din România. 

Cardul prepaid de la SCnet sub sigla MasterCard este primul de acest gen din România, oferindu-le atât clienţilor bancarizaţi, cât şi celor nebancarizaţi o gamă largă de servicii şi beneficii care anterior erau disponibile doar pentru cei cu conturi bancare şi carduri bancare emise. Caracteristicile cardului prepaid MasterCard de la SCnet sunt similare unui card de debit, reprezentând o metodă rapidă şi convenabilă de administrare a banilor. Utilizatorii nebancarizaţi pot depune bani pe card prin depunere în numerar la comercianţii selectionati din rândul celor 20.000 de parteneri retail ai Euronet sau la locaţiile SCnet de pe întreg teritoriul României, în timp ce utilizatorii bancarizaţi au posibilitatea suplimentară de a-şi alimenta cardul prin intermediul depomatelor Euronet sau prin transfer bancar către un alt cont preplătit. 

Utilizatorii îşi pot cheltui banii de pe cardurile prepay MasterCard® de la SCnet la orice comerciant, chiar şi din mediul online, care acceptă carduri MasterCard, sau pot trimite bani către un alt deţinător de card, prin telefon sau internet banking, fără a plăti dobândă, taxe pentru descoperire de cont, penalităţi de întârziere la plată sau comisioane de transfer. În plus, utilizatorii pot avea acces la banii lor prin intermediul reţelei Euronet de 430 de ATM-uri situate pe tot teritoriul ţării. Utilizatorii beneficiază de asemenea şi de discounturi pentru anumite produse şi servicii de cash-back de la toţi comercianţii participanţi în programul SCnet.

“Colaborarea noastră cu SCnet and MasterCard® în lansarea acestui tip de card prepaid în România reprezintă un moment important în introducerea acestei tehnologii financiare progresiste, care satisface atât nevoile clienţilor bancarizaţi, cât şi pe ale celor nebancarizaţi. Aceasta este o situaţie reciproc avantajoasă pentru toate părţile implicate – consumatori, comercianţi şi programe de fidelizare din România”, a declarat Nikos Fountas, Executive Vice President şi Managing Director, Europe Segmentul de procesare EFT. 

Potrivit Mercator Advisory Group, se preconizează că piaţa prepaid va atinge suma de 822 miliarde de dolari US până în 2017. Licenţa şi software-ul de emitere de e-money Euronet şi afilierea la MasterCard® Europe asigură infrastructura necesară care le permite partenerilor săi să emită aceste carduri prepaid şi să valorifice acest segment de piaţă în creştere.