Publicat: 20 Martie, 2017 - 17:03

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion online, introduce campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară prin intermediul noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”. Conceptul creativ a plecat de la insight-ul conform căruia ținutele pe care le porți îți conferă un plus de încredere pentru a face față cu succes provocărilor zilnice. 

“Încrederea în sine este unul dintre criteriile menționate de peste 90% dintre clienții Fashion Days din România, Bulgaria și Ungaria atunci când vorbim despre efectul pieselor vestimentare asupra felului în care aceștia se simt. Percepția reflectă ideea din spatele noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”, menită să contribuie la creșterea încrederii în sine în urma alegerii piesei „vedetă” pentru fiecare ținută. Noile branduri și colecții Fashion Days ale sezonului primăvară/vară îi vor inspira pe clienții noștri să descopere acel articol special, care să le confere un plus de încredere”, declară Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese „vedetă” din garderoba fiecăruia. Încrederea este despre un succes profesional, o emoție puternică, o persoană specială, o rochie în care atragi toate privirile sau o cămașă în care nu mai ai nevoie de introducere. „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” este despre plusul de încredere pe care ți-l oferă acel model de pantofi sau acea pereche de blugi care se potrivește perfect cu personalitatea ta.  
Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” introduc 20 de branduri noi,  în premieră pe Fashiondays.ro, care completează portofoliul de produse. De la genți marca Pollini și JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay și G-Star, încălțăminte de la Superga, Polo 
Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S'Oliver, Bugatti și Aldo, piese de lenjerie intimă de la Ted Baker și Sloggi, la îmbrăcăminte pentru copii de la Aygey și Frankie Morello. Totodată, aceștia vor găsi și noi colecții de la Zee Lane, Mango, Ted Baker, Lacoste, Alcott, Next, Trussardi Jeans, Furla, Napapijri, Marella, Converse, Reebok și Jack&Jones. 
Noua campanie Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 în toate cele trei țări în care activează: de la TV, online, print și până la activări în social media. 
Spotul publicitar, ce reflectă din plin încrederea în sine, a fost realizat de către departamentul de creație și producție Fashion Days împreună cu casa de producție DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor și Alex Gâlmeanu, DOP al producției, dar și fotograf al campaniei.

Fashion Days Team
Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer 
Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR
Iulia Sas, Creative Director 
Ionela Grigore, Brand Manager
Raluca Monac, Content Marketing Manager
Denna Cojocariu, Copywriter 
Anca Giupana, Head of Content Production 
Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator
Ana Popa, Stylist 
Mioara Roncea - Fashion Editor

Graffiti BBDO Team
Titus Dumitrescu, Creative Director
Ioana Mihai, Strategic Planner
Mihai Calotă, Art Director
Alex Tocilescu, Copywriter 
Oana Preda, Senior Account Manager
Andreea Sandu, Client Service Director

Regizor: Barna Nemethi 
DOP: Alex Gâlmeanu 
Fotograf: Alex Gâlmeanu 

Casa de producție: DeFilm Production, producător Radu Stancu

DESPRE FASHION DAYS
Fashion Days este cea mai mare destinație online de fashion, oferind clienților săi o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania pune la dispoziția clienților săi produse ale brandurilor internaționale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.
Totodată, Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum livrarea și returul gratuite, iar clienții beneficiază și de livrarea în 2 zile, achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă sau posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist. De asemenea, clienții pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari. 

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.