Publicat: 17 Iulie, 2017 - 09:43

O dominare totală a pilotului Mercedes, Lewis Hamilton care l-a adus în postura de a egela recordul pentru cele mai multe victorii în Grand Prix-ul Marii Britanii. Hamilton a câștigat din pole după ce a pornit pe supersoft, iar apoi a schimbat pe soft fără a pierde prima poziție. Aceeași strategie supersoft-soft a fost adoptată de majoritatea piloților. Excepție a făcut coechipierul său Valtteri Bottas care a avut o strategie diametral opusă, pornind pe soft, câștigând astfel poziții pe pistă în timp cer alții opreau, și schimbând apoi pe compoziția mai rapidă pentr a câștiga și mai multe poziții până la finalul cursei. Aproape de încheierea grand prix-ului, Ferraro a avut două problem cu pneurile stânga-față atât la ambele monoposturi pilotate de Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen. Acest lucru a cauzat o oprire târzie pentru Raikkonen, care a încheiat totuși pe podium, în timp ce Vettel a încheiat cursa la o viteză mai mică. Cauzele acestui lucru sunt investigate în prezent împreună cu echipa. Silverstone este unul dintre cele mai solicitante circuite pentru pneuri din întreg sezon datorită forțelor extreme de mari care le solicit, mașinile suportând accelerații laterale de 5g. Oricum, pneul supersoft, care a debutat în Grand Prix-ul Marii Britanii a rezistat bine în fața acestor solicitări. Spre exemplu, pilotul Red Bull, Daniel Ricciardo a pornit de pe poziția 19 a grilei ca urmare a unei penalizări, dar a rulat un prim stint foarte lung pentru a încheia în final pe cinci. 

 MARIO ISOLA - HEAD OF CAR RACING 
„Marele Premiu al Marii Britanii a fost marcat de problemele celor doi piloți Ferrari, Sebastian Vettel și Kimi Raikkoenen experimentând din nefericire o problemă de pneuri spre finalul strâns al cursei; ceea ce este păcat, dar vom încerca să aflăm excat de ce s-a întâmplat acest lucru împreună cu echipa. Cursa s-a desfășurat sub un rimt incredibil anul acesta, cel mai rapid tur fiind cu aproape cinci secunde mai bun decât echivalentul din 2016.”