Publicat: 26 Octombrie, 2017 - 17:43

Având în vedere obiectivul său principal, acela de a transforma România într-un hub global pentru creativitate, IAA România împreună cu IAA Global și în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin ARCUB au organizat în perioada 24-25 Octombrie la București Conferința Globală IAA - Creativity can Change the World.

Pe parcursul a două zile, peste 850 de delegați din peste 20 de țări și 34 de vorbitori de renume s-au reunit la Opera Națională din București cu ocazia Conferinței Globale IAA din dorința de a găsi inspirație și soluții ce, prin creativitate, pot schimba în bine societatea.   

"Am devenit mai conștienți de puterea și responsabilitatea noastră"; "genul ăla de moment"; "am înțeles necesitatea de a crea cu sens și cu un scop"; "mulțumesc pentru discuțiile cu adevărat inspiraționale la care am participat";  - sunt câteva dintre părerile generate la cald exprimate de către participanții la Conferință.

Cei 34 de vorbitori și-au concentrat mesajele pe cele trei direcții importante ale Conferinței, toate cu impact major în societatea modernă: creativitate în tehnologie, creativitate în comunicare și creativitate în educație.

Din perspectiva vorbitorului principal al Conferinței - Steve Wozniak, co fondatorul Apple, brandul nr 1 în lume, "Cel mai bun marketing pe care îl poți face este să construiești un produs care îți satisfice ție o nevoie concretă – așa cum eu am vrut un calculator ca Apple 2, cum Steve Jobs a vrut Iphone pentru el, cum Elon Musk a făcut Tesla o mașină mare pentru că avea o familie mare.”
 
Reunit la București cu ocazia Conferinței Globale IAA, Comitetul Executiv Global al IAA World și-a reconfirmat dorința de a menține Creativitatea ca forță a schimbării în bine în centrul viziunii globale.

"Încrederea în liderii politici de oriunde în lume este la minimul istoric în timp ce mediul de afaceri se bucură de o încredere în creștere în ultimii ani. 
Astfel, companiile au oportunitatea de a prelua problemele critice din societate și de a contribui prin brandurile pe care le dețin la rezolvarea acestora. Comunitatea noastră de marketing și comunicare globală are acum puterea ca, prin creativitate, să schimbe în bine lumea din jur. E o oportunitate unică în istorie." a declarat Felix Tataru - Chairman & World President IAA Global.

Mulțumim sponsorilor: P&G, Visa, Kaufland, Coca-Cola, Banca Transilvania, Ursus Breweries, Google, Carrefour, Telekom, Samsung, Nespresso, Mercedes Benz, Samburesti.

Mulțumim și partenerilor susținători: Starcom, Leo Burnett, Webstyler, GMP Advertising, McCann PR, Go studio, Event Heroes, The Alternative School for Creative Thinking, Global Compact Network Romania, The CSR Agency, The Vision Network, Vola.ro, Ove it, Guliver, Emagic, Fives, DAX

De asemenea adresăm mulțumirile noastre către partenerii media: BBC World News. The Economist, Euronews, Radio Guerrilla, ProTV, Euromedia, Elevate, Biz, Capital, IqAds, SMARK, Dilema Veche, Adevarul, Avocat.net, Phoenix Media, Paco Media, Progresiv, Buisiness Review, Money, Hotnews, 9am, Wall Street, TrendsHRB, Catavencii. 

GUVERNUL ROMANIEI