Publicat: 6 Mai, 2012 - 16:28

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în calitate sa de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional, a organizat la Gura Humorului – Suceava, Întâlnirea de lucru regională a comunicatorilor REGIO în prezenţa reprezentanţilor a patru dintre cele opt regiuni de dezvoltare regională.

Evenimentul a reunit peste 30 de participanţi: reprezentanţi ai AM POR, responsabili de comunicare din cadrul Organismelor Intermediare pentru POR, membri ai reţelei de comunicatori REGIO din alte instituţii, reprezentanţi mass–media şi bloggeri.

Întâlnirea de lucru regională a comunicatorilor REGIO a avut ca scop consolidarea reţelei de comunicatori, realizarea schimbului de experienţă între membrii reţelei, identificarea unor metode de dezvoltare a reţelei şi a programelor din cadrul acesteia, precum şi informarea cu privire la stadiul de implementare a programului.

Prima parte a evenimentului a fost dedicată prezentării stadiului Programului Operaţional Regional. „Programul Regio are o alocare totală de 4,3 miliarde de euro. Avem un total de 8.000 de proiecte depuse pe cele 6 axe prioritare, din care 3.128 aprobate, 2.771 contractate şi 620 finalizate, în valoare de 453 milioane euro”, a declarat Adina Ştefănescu, director în cadrul AM POR.

Comunicarea rezultatelor obţinute şi transparenţa decizională reprezintă una dintre priorităţile Autorităţii de Management. Astfel, au fost prezentate acţiunile de comunicare ale Autorităţii din ultimul an, precum şi acţiunile viitoare, printre care realizarea unui studiu de evaluare a impactului campaniilor de comunicare.

În cadrul evenimentului, fiecare Agenţie pentru Dezvoltare Regională prezentă a creionat activitatea reţelei regionale de comunicatori REGIO aferente, modul de funcţionare a acesteia, rezultatele obţinute şi problemele întâmpinate.

În plus, Întâlnirea de lucru regională a comunicatorilor REGIO s-a bucurat şi de prezenţa unor specialişti în reţelele sociale care au prezentat evoluţia acestora şi etapele care garantează succesul în social media.