Publicat: 30 Aprilie, 2018 - 12:03

ParkLake, un proiect în sistem joint venture Sonae Sierra și Caelum Development, a primit recent o recunoaștere valoroasă din partea Internațional Council of Shopping Centres (ICSC) pentru cel mai bun centru din categoria "Noi dezvoltări de mari dimensiuni" în cadrul ceremoniei ICSC European Shopping Centre Awards 2018.

Această apreciere venită din partea ICSC recunoaște calitatea deosebită a spațiului comercial ParkLake de 70.000 de metri pătrați - cu peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex și parcare subterană cu până la 2.450 de mașini. Deschis în septembrie 2016, cu o investiție de 180 de milioane de euro, ParkLake servește un bazin hidrografic de peste 1,4 milioane de locuitori.
 
"Suntem foarte mândri că am primit o recomandare pentru cea mai bună dezvoltare de mare amploare la conferința anuală ICSC. Acest lucru confirmă faptul că ParkLake este cu adevărat mai mult decât o destinație de cumpărături, dar și un loc excelent pentru a lucra sau a studia, pentru divertisment, pentru întâlniri sportive sau sociale, și unde vizitatorii pot alege dintr-o varietate de experiențe și servicii diferite, pentru comunitate și împrejurimile sale. "Fernando Guedes de Oliveira, CEO Sonae Sierra.

"Considerăm că recomandarea pentru cea mai bună dezvoltare de mari dimensiuni este o recunoaștere de primă importanță pentru ParkLake. Eforturile noastre de a oferi o experiență completă și de a oferi un spațiu unic care leagă oamenii și parcul sunt acum apreciate la cel mai înalt nivel și ne dau încrederea să continuăm să facem ceea ce facem cel mai bine“. David Sharkey, CEO al Caelum Development.

ParkLake este un proiect remarcabil bazat pe un concept de arhitectură inovator, de ultimă generație. Dezvoltarea acestui proiect a îmbinat cu succes parcul din apropiere cu elemente de design unice, reunind împreună oamenii și natura și deschizând calea către o lume întreagă de experiențe unice care reflectă cu adevărat motto-ul său "Beyond Shopping". Centrul comercial găzduiește branduri venite în premieră pe piața românească, precum și un complex unic de chiriași, oferind servicii excepționale și confort. ParkLake a creat și un spațiu care face legătura cu zona parcului, unde activitățile de recreere de iarnă și de vară, divertisment sportiv și alte evenimente pot fi experimentate pe tot parcursul anului.

Design, arhitectură și o experiență "Mai presus de cumpărături"
ParkLake oferă servicii care să satisfacă nevoile fiecărui client. Ca o extindere a parcului Titan, ParkLake a creat o suprafață suplimentară de 22.000 de metri pătrați, cu peste 250 de copaci, care acum găzduiește evenimente in aer liber, divertisment și sport din București.

O terasă de 2.000m2 oferă o vedere pitorească a lacului și a zonelor verzi și face legătura cu zona de relaxare  și terasa însorită cu vedere la parc, precum și cu  sala de gimnastică cu piscină de pe acoperiș. Zona de food se afla situata deasupra spatiului de 1.000 de metri pătrați, utilizat pentru concerte, spectacole, expoziții, turnee și întâlniri mari, si este una dintre trăsăturile caracteristice ale ParkLake. 

ParkLake este, de asemenea, o lume a aventurii pentru copiii, dispunând de 3 locuri de joaca diferite atat in interior cat si in afara: Zeppelin-ul situat în interiorul zonei pentru copii; zona tematică Jules Vernes cuprinde un far cu două etaje, cu o zonă "Zorbing", tobogane și alte atracții atrăgătoare pentru copii; precum și o zonă care poate fi folosită ca inel de gheață în timpul iernii și unde copiii se pot distra și în vara cu tunuri de apă.

Arta publică joacă un rol important în centrul comercial - o sculptură enormă a unui titan, proiectată de un designer local renumit, este un omagiu legat cu mândrie de numele cartierului. De asemenea, desenele, materialele, iluminatul și culorile din centrul comercial încorporează tema predominantă a naturii, a parcului și a familiei. De altfel, această temă centrală se reflectă în piesele de artă publice care reflectă anotimpurile naturii si este evidentă in designul unic al toaletelor, al chioșcurilor personalizate și al zonelor de odihnă.

Cele mai solicitante standarde de siguranță, sănătate și mediu 
Centrul a fost proiectat în conformitate cu standardele internaționale de top în ceea ce privește calitatea, siguranța și durabilitatea. În plus, siguranța, sănătatea și mediul au fost factori cheie în proiectarea și dezvoltarea centrului comercial, jucând, de asemenea, un rol important în faza sa operațională prin implementarea unui sistem de management aliniat la standardele internaționale ISO 14001 și OHSAS 18001. 
ParkLake a obținut, de asemenea, certificarea BREEAM cu un scor excelent, care arată un angajament ferm față de mediul înconjurător. În plus, ParkLake a cumpărat recent producția electrică a întregului an dintr-o mică fermă solară (cu aproximativ 1.200mW).

Leasing
ParkLake a transformat cartierul Titan într-o destinație atractivă de cumpărături cu mixul său modern și exclusiv de chiriași. Design-ul său atrăgător se întinde pe 3 etaje, iar combinația completă a clusterelor care oferă produse de vânzare cu amănuntul, servicii, decorațiuni interioare, electronică, modă și restaurante fac ParkLake o referință pe piața românească in satisfacerea cererii clienților săi. Printre magazinele - cheie se numără Carrefour, Media Galaxy, Inditex Group cu toate mărcile sale (Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Zara Home și Oysho), H & M, Kotton, New Yorker, LCWaikiki, Reserve, Mohito, Sin Say, House and Cropp) și Forever 21. 
ParkLake găzduiește un cinematograf multiplex de 14 ecrane, operat de Cinema City și un HealthClub operat de WorldClass. ParkLake a introdus, de asemenea, noi branduri pe piața românească, cum ar fi Forever 21, 4F, Greyder, Lanidor și Lynne. Unele dintre celelalte mărci care completează oferta de cumpărături și agrement la Park Lake sunt Colective, Levi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, Desigual, Swarovski, Douglas, Sephora, Mac și Bobbi Brown. Zona de agrement și culturală a fost îmbunătățită și cu chiriași proeminenți, cum ar fi o librărie importantă din Carturesti, MaxiToys, Smyk și Lego. Centrul se mândrește de asemenea cu o gamă largă de articole sportive, cum ar fi Hervis, Intersport, Nike, Adidas, Reebok și Sketchers. Zona de food sporeste designul inovativ și arhitectura inovatoare, atrăgând o mare varietate de nume internaționale și naționale.

În esență, ParkLake imbină natura parcului cu un mediu deschis familiei, creând o experiență de neuitat. Centrul este o destinație care oferă cele mai bune experiențe, unde vizitatorii sunt asteptati cu concepte inovatoare de retail și de petrecere a timpului liber și un set unic de chiriași. 

ICSC este cea mai mare asociație globală din industria centrelor comerciale, cu peste 70 de mii de membri în 100 de țări. Premiile Centrului Shopping Center ICSC sunt prezentate la Conferința Europeană anuală a Asociației, care a avut loc la Barcelona în acest an. Acestea sunt cele mai prestigioase premii ale sectorului centrelor comerciale și, în fiecare an, un juriu alcătuit din specialiști internaționali renumiți selectează cele mai bune evoluții ale industriei din Europa.

Tag-uri Nume: