Publicat: 13 Martie, 2018 - 14:29

Chatbotul Leya a înregistrat peste 10.000 de interacțiuni cu persoanele interesate de produsele bancare ale Libra Internet Bank disponibile online în primele patru luni de la lansare. 
Libra Internet Bank este prima bancș din România care ofera persoanelor fizice posibilitatea de a-și deschide un cont bancar și de a obține un credit sau un card de credit prin intermediul unui chatbot. 

 “Leya a fost concepută pentru a oferi o modalitate simplă și prietenoasă de accesare a produselor noastre digitale. Leya îți poate face o simulare de credit, iar apoi, dacă ești mulțumit, te ghidează pas cu pas spre deschiderea unui cont și obtinerea variantei de finanțare dorită. Tot ce ai nevoie este un telefon mobil sau un laptop cu camera web și câteva minute la dispoziție”, a declarat Octavian Hera, Director Marketing & Digital la Libra Internet Bank.

Leya preia solicitarile clientilor 24/7 si ghideaza clientul, printr-un dialog de tip messenger, pentru a obține produsul dorit. Atât pentru deschiderea conturilor bancare online, cât și pentru obținerea unui credit sau card de credit online, interacțiunea este asigurată sută la sută online, iar eventuala documentație de credit este semnată  de către client prin utilizarea unei semnături electronice pusa la dispoziție în mod gratuit de către bancă. 

Cei care totuși doresc sa apeleze la serviciile unui operator uman au în continuare posibilitatea de a se programa online în cadrul serviciului de video banking.
Libra Internet Bank a depășit la finalul anului trecut cota de piață de 1%, situându-se la mijlocul clasamentului bancar din România. Banca ofera o experiență digitală completă pentru clienții persoane fizice, fiind de asemenea specializată pe segmentele profesiilor liberale, agricultura și IMM, prin intermediul celor 50 sucursale deschise.
 

Tag-uri Institutii: