Publicat: 12 Iunie, 2018 - 12:40

Primul eveniment TEDxFloreasca a reușit să atragă aproximativ 300 de participanți (public, parteneri, sponsori, reprezentanți media, organizatori & voluntari) care și-au dat concursul să creeze o experiență diferită față de toate evenimentele TEDx organizate până acum în România. Evenimentul a beneficiat de la bun început o abordare nouă, organizatorii având ca principală strategie crearea unei premiere românești: primul eveniment TEDx în aer liber, pe terasa mall-ului Promenada. Tema evenimentului, “New Evolution Way”, s-a regăsit și în alte detalii de organizare, de la promoționale, parteneriate media sau transmisiune live, până la banalul cod vestimentar recomandat pentru participarea la conferință.

“Am pornit de la ideea de schimbare venită din admirația pentru lucruri, oameni și experiențe noi. De aici nevoia unui spațiu care să poată susține de la început mesajul pe care doream să îl transmită tema emblemă a conferinței. Am ales acoperișul Promenada Mall pentru că am vrut să oferim o experiență la înălțime, atât la propriu, cât și la figurat. S-a dovedit o alegere apreciată de majoritatea celor care ne-au fost alături pe 8 iunie”, a spus Adrian Cioroianu, Lead Organizer.

Partenerii și colaboratorii evenimentului au înțeles mesajul pe care organizatorii au vrut să îl transmită chiar și prin detalii mici și au oferit elemente în acord cu ideea de [NOU], promovată intens de toți cei implicați în proiect.

În materie de confort de participare, numărul de scaune (stilul clasic de participare la o conferință) a fost limitat la 100. Suplimentarea de locuri a fost făcută cu pufuri confortabile și pernițe rotunde roșii (unul dintre simbolurile conferințelor TEDx), așezate în zonele verzi de pe acoperiș și prin folosirea banchetelor existente la fața locului. Locurile de amplasare ale banchetelor au fost redecorate printr-un concurs de graffiti organizat de Promenda, care a desemnat un câștigător. Acesta a putut executa lucrările de redesign chiar înainte de eveniment.

Scena, principalul loc de desfășurare a acțiunii într-un eveniment, a fost una de concert (din dotarea Mall Promenada), cu un design conceput special pentru TEDxFloreasca [NEW], concept care îi aparține un designer profesionist, Simona Istrate.

Înregistrarea invitaților s-a făcut cu o brățară, însă brățara nu a fost clasica bandă de hârtie, ci o brățară originală oferită de un brand celebru care realizează produse cu design nautic, apreciate în principal datorită originalității modelelor și faptului că sunt confecționate 100% manual. 

Nu au scăpat nici detaliile mici, precum ambalajele pentru giveaways, organizatorii preferând ca în locul produselor personalizate prin metode tradiționale, să lucreze cu HOSPICE Casa Speranței și copiii din centrul din București, pentru a “personaliza” pungile de eveniment cu picturi originale create de copii și tineri cu vârste cuprinse între 5 și 22 de ani.

Sandwichurile gigant, de 2 metri, băuturile răcoritoare cu și fără gheață, fructele personalizate prin gravare laser, au asigurat confortul participanților legat de mese și hidratare.

Participanții au adoptat stilul vestimentar recomandat de organizatori și anume: umbrele și pălării de soare. Pentru a contracara efectele căldurii, în afară de umbrele și sisteme de ventilație cu vapori de apă, organizatorii au decis să monteze parașute ranforsate prin cordeline.

Evenimentul a fost transmis integral LIVE, prin Facebook livestream, iar la fața locului partenerii media au realizat interviuri cu participanții și speakerii.

“Sunt foarte angajată în industria de evenimente și am constatat de mult timp o nevoie acută de adaptare a atmosferei generale la modul în care sunt construiți participanții. Publicul de astăzi, în special la un eveniment TEDx, este compus majoritar din reprezentanți ai generațiilor Z și Millenials. Ei au un stil de viață și de învățare diferit, își doresc flexibilitate și libertate de mișcare și acțiune. Nu le putem oferi ceea ce mulțumește un public având media de vârstă de 40+”, a declarat Eliza Nițescu, Marketing Manager al TEDxFloreasca.

Tema evenimentului a fost “NEW - New Evolution Way”, subiectul principal de anul acesta fiind schimbarea prin deschiderea la nou. Cele 20 de discursuri și 3 momente de tip “performance” au fost derulate pe structura: tehnologie & design, minte & emoții, afaceri, și, nu în ultimul rând, contribuție socială. 

Înainte de închiderea evenimentului, a fost anunțată deja ediția TEDxFloreasca 2019 (24 Mai), a cărei temă este: SMILE, the power of positive psychology. Pentru cea de a doua ediție organizatorii au luat deja decizia legată de o nouă premieră a unui eveniment TEDx în România, o noutate care va fi anunțată la momentul lansării vânzărilor de bilete (iulie 2018).

Speakeri și performeriTEDxFloreasca 2018 [NEW]:
Theodor Paleologu (profesor), Liviu Vasilescu (designer), Laur Neagu (inginer în computere), Ionuţ Budişteanu (inventator), Andy Manole (trainer), Georgiana Cristea (profesor), Matei L. Buţă (fotograf), Tedy Necula (producător de film), Francisc Adrian Helstern (sociolog), Liviu Lucaci (actor, regizor & scriitor), David Iachetta (antreprenor), Mihai Guran (consultant pentru afaceri), Iancu Guda (expert financiar), Oana Doboşi & Raluca Selejan (antreprenori), Anca Gheorghiu & Ermil Diaconescu (traineri), Dan Păvăloiu (jurnalist), Polixenia Rodină (coach),  Titi Aur (pilot de raliuri), Horia Văcărescu (muzician), Cristina Creţu (expert în comunicare), Amalia Năstase (antreprenor), Mirela Nemţanu (director executiv), Mugur Pop (fermier)

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: