Publicat: 14 August, 2014 - 17:57

Astazi, 14 august 2014 se lansează Centrul National de Consiliere şi Consultanţă a Consumatorilor în Domeniul Energiei Electrice.

Proiectul este initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, cu sprijinul  Enel Romania.

In  cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul energiei electrice, totodata acestia pot depune sesizarea si in format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergieelectrica@protectiaconsumatorilor.ro sau prin posta la O.P. 4, C.P.4, sector 3, Bucuresti. Numarul de telefon este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare  in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si furnizorii de energie electrica.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.