Publicat: 27 August, 2012 - 20:00

Star Storage, companie românească leader în soluţii pentru protecţie şi management al informaţiilor în România, a aniversat pe 21 august 12 ani de la înființare, 12 ani de când inovează cu pasiune pentru toți clienții săi interni și externi, pentru a le oferi cele mai bune solutii si servicii de protecție și management al informațiilor, servicii externalizate si servicii cloud.

Ca toată această perioadă de 12 ani de evoluție constantă, și aniversarea a fost marcată de un bilanț foarte bun pentru prima jumătate a anului 2012: cifra de afaceri a crescut la peste 8 milioane euro, cu 27% mai mare decât în aceeași perioada a anului trecut.

”Strategia noastră este bazată de 12 ani pe urmărirea atentă, adaptarea rapidă și chiar anticiparea tendințelor pieței, astfel încât să putem oferi permanent clienților noștri servicii la cel mai înalt nivel de calitate și performanță. Ne bucurăm să constatăm că piața ne validează această strategie, ceea ce a condus la obținerea acestor rezultate foarte bune. În toți acești ani, am ales să ne concentrăm pe investirea masivă în tehnologie și echipamente de ultimă generație. Astfel, deținem în prezent cel mai mare și cel mai performant centru de arhivare electronică şi pe microfilm din Europa Centrală și de Est, cu o capacitate de procesare de peste un milion de pagini pe zi,  prin care oferim servicii de scanare, microfilmare, arhivare electronică, precum și protejarea și accesarea arhivei electronice prin serviciile de găzduire și gestiune a arhivelor electronice în conformitate cu Legea nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică. Externalizarea către Star Storage a serviciilor de arhivare electronică se traduce în beneficii extrem de importante pentru orice companie sau instituție publică, beneficii legate în special de costuri, dar nu numai, și fără a fi necesare ca acestea sa facă investiţii în echipamente şi aplicaţii software costisitoare.”, declară Cătălin Păunescu, Managing Director Star Storage.

Ca rezultat al acestei strategii constante de investiții, în special cele din 2011, Star Storage a lansat în prima jumătate a acestui an noua generaţie de servicii cloud pentru clienţii persoane juridice, servicii promovate sub brandul StarVault. Planurile pentru acest an și pentru perioada următoare sunt legate de îmbogațirea permanentă a portofoliului de servicii StarVault Cloud cu noi servicii din toate cele 3 tipologii de servicii Cloud: Infrastructure as a Service (IaaS),  Platform as a Service (PaaS)  și Software as a Service (SaaS).

Un element foarte important al strategiei Star Storage în perioada care urmează este, pe lângă menținerea  poziției de leader de piață și furnizor preferat pentru clienții Enterprise, concentrarea pe crearea de soluții și servicii perfect adaptate nevoilor clienților de tip întreprinderi mici și mijlocii.

“Avem cel mai modern și sigur Centru de Date din România, lansat in 2009, în care am investit până acum peste 6 milioane de euro și vom continua aceste investiții, atât în locația din București, cât și pentru o a 2-a locatie in județul Cluj. Centrul de Date din București a fost construit  în conformitate cu standardul TIA-942 de nivel Tier-3, oferind astfel disponibilitatea garantată a facilităţilor (electroalimentare, climatizare) de 99,98% pe an, garanții solide pentru nivelul ridicat de securitate şi disponibilitate a infrastructurii găzduite aici. Prin urmare, ne bazăm pe cele mai înalte standarde și certificări mondiale atunci când afirmăm că soluțiile și serviciile de infrastructura și Cloud oferite de Star Storage reprezintă alegerea cea mai bună atât pentru companiile private, indiferent de domeniul în care activează și de dimensiunea lor, cât și pentru instituțiile din sectorul public. O funcționalitate nouă pe care am lansat-o tot în 2012 pentru comandarea și provizionarea automată a serviciilor StarVault este portalul pentru clienţi StarVault self-service Cloud. Astfel, comanda serviciilor și plata acestora se face rapid și direct, 24  / 7, iar serverele virtuale comandate sunt configurate și provizionate în mai puțin de 5 minute de la comandă.” adaugă Cătălin Păunescu, Managing Director Star Storage.

Planurile de viitor sunt aliniate acelorași coordonate și investițiilor semnficative în tehnologia cea mai avansată la nivel mondial, dar mai ales în oameni.


Planurile de viitor sunt aliniate acelorași coordonate și investițiilor semnficative în tehnologia cea mai avansată la nivel mondial, dar mai ales în oameni.


"Sunt foarte mândru de echipa de campioni Star Storage care a făcut posibile toate aceste realizări și poziționarea Star Storage ca leader pe piața din România în soluții pentru protecție și management de informații.  Sunt oameni de cea mai înaltă valoare profesională și umană și cred cu tărie că societatea are nevoie de noi. Concepția noastră de bază este că trebuie sa returnăm societății măcar o parte din valoarea pe care o creăm prin business-ul nostru. Pe această idee, ne-am implicat permanent, în toată perioada de 12 ani de la înființare, pentru susținerea diverselor proiecte umanitare iar în primul trimestru al acestui an am lansat, împreună cu Asociația Noi Orizonturi Familia, Campania umanitară „Cursa vieții trebuie să continue”, prin care ne dorim să strângem minim 150 000 de euro pentru diagnosticarea corectă a leucemiei la copii și adolescenți prin procurarea de aparatură medicală performantă pentru dotarea Laboratorului Secției de Pediatrie a Institutului Clinic Fundeni. Campania continuă pe toată durata acestui an. Orice persoană poate contribui la salvarea acestor copii, în orice moment și cu orice sumă, prin donații directe pe www.cursavietii.ro, inclusiv cu plata prin card bancar.” adaugă Cătălin Păunescu, Managing Director Star Storage.