Publicat: 3 Aprilie, 2018 - 10:10

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România, a raportat în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent și investiții în tehnologie și software de 2 milioane de euro. Compania se menține pe un trend ascendent și în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creștere de 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor. 

Cu o experiență de 27 ani, compania românească cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține 4 centre logistice în România: la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.

Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, având livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienți al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 față de anul precedent.

Începând cu anul 2013, compania a dezvoltat un plan major de investiții, propunându-și să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie și software, având ca obiective îmbunătățirea fluxului de lucru, a calității produselor, dar și introducerea unor produse noi în linia de producție. 

„În activitatea noastră, îmbinăm tehnologia de ultimă oră cu experiența de peste 27 de ani în industrie, pentru a oferi cele mai bune produse clienților noștri. De aceea, din 2013 și până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcție de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătățim fluxurile interne și să le automatizăm pe unele dintre acestea.”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint. 
Cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele imprimate și capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce privește sectoarele de activitate, 38% dintre clienți provin din domenii precum fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea și conservarea cărnii, producția de băuturi răcoritoare nealcoolice, producția de ape minerale și alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor și a produselor de patiserie. 

Sunimprof Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România. Cu o experiență de 27 ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 4 centre logistice în România: Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați. În 2017, Sunimprof Rottaprint a livrat produse în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii.