Publicat: 7 Decembrie, 2017 - 13:54

Agenția de servicii digitale integrate Sunshine Digital și agenția de comunicare Prora anunță astăzi un parteneriat prin care își completează reciproc aria de servicii pe care le furnizează clienților.
Astfel, Sunshine Digital își extinde aria de servicii din portofoliu cu noua componentă de comunicare și PR, în timp ce Prora poate furniza clienților noi și existenți servicii digitale integrate.
„După patru ani în care am livrat servicii digitale de calitate clienților noștri, a venit momentul să ne extindem  și in zona de PR. Pentru noi este o evoluție susținută de numeroasele cereri pentru acțiuni de PR, venite atât din zona clienților existenți, cât și din piață. Ne bucurăm să facem acest nou pas, la scurt timp după integrarea serviciilor de foto și video content creation, împreună cu Mihai Baloianu, Baloianu Visuals. Prin această etapă, ne bucurăm să oferim servicii integrate împreună cu parteneri cu  experiență, atât pe piața locală, cât și internațională”, declară Gabriel Nedelea, Managing Partner, Sunshine Digital. 

În prezent, Sunshine Digital furnizează servicii ce includ: consultanță strategică, web design și dezvoltare, campanii integrate, strategie și campanii Social Media, dezvoltare aplicații mobile, Animație 2D și 3D, creație vizuală și DTP, fotografie comerciala si dezvoltare de continut video, web copywriting,  precum și campanii de blogging și influencer communication.
„Comunicarea tradițională, relațiile publice și comunicarea digitală converg tot mai mult în ultimii ani, iar companiile și antreprenorii susținuți de Prora au nevoi care trec cu ușurință granița înspre zona digitală. Pentru o agenție tânără, acest parteneriat este un pas firesc, prin care ne asigurăm că furnizăm servicii de calitate, ce răspund corespunzător oricăror exigențe, indiferent de aria de comunicare”, afirmă Silviu Nicolescu, Business Owner, Prora.
Prora își susține, în prezent, partenerii cu servicii ce includ: comunicare corporativă, consultanță de imagine, conținut, diagnoză a imaginii, ghostwriting, management al crizei, comunicare sportivă, media relations, planificare strategică, public speaking și training media.
Printre partenerii Sunshine Digital se numara; Raiffeisen Bank, Lego Duplo, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Kiehl’s, Kerastase, Matrix, L’Oréal Professionnel, MOL Romania, Best Value, Provident, Bell Microsystems, Romcarton, Adrem Link, E.ON Energie Romania, BASSE, Honeywell.
Prora comunică, în prezent, pentru: Red Bull – cel mai mare producător de băuturi energizante la nivel globel, Sloop – marcă românească de sucuri naturale din fructe și legume, Șapte Seri – cea mai importantă publicație de lifestyle urban cu distribuție gratuită, Terracom – producătorul ceasurilor smart pentru copii MyKi, Țiriac Auto – cea mai mare rețea de dealeri și service auto din România și Vegacomp Consulting – furnizor la cheie de servicii Smart City, Smart Living și Smart Energy.
De asemenea, Prora se axează și pe comunicarea sportivă și furnizează servicii pentru entități sau evenimente precum: Federația Română de Triatlon, Winter Triathlon World Championship 2018, Pegas Duatlon Buftea, Pegas Triatlon Buftea și Semimaratonul Buftea.
Fondată în 2013, Sunshine Digital este o agenție de servicii digitale integrate recunoscută pe piața locală, ce livrează calitate prin toate punctele de contact cu clienții săi. Pentru mai multe informații despre echipă, clienți, campanii și proiecte, accesați www.sunshinedigital.ro. 
Înființată în toamna anului 2017, Prora este o agenție născută dintr-o vastă experiență în jurnalism și comunicare, cu rezultate tangibile atât pentru companii din top 10 ca volum de afaceri în România, dar și pentru afaceri românești ce au depășit bariera primului miliard de lei ca venituri. Proiectul Prora este menit să aducă experiența extinsă din domeniul comunicării și imaginii în beneficiul companiilor, proiectelor și antreprenorilor din România. Mai multe informații sunt disponibile la www.prora.ro.