Marţi, 16 Iunie, 2020 - 09:48

Majoritatea organizațiilor recunosc beneficiile Diversității și Incluziunii pentru angajați și organizații
81% dintre organizații sprijină Diversitatea și Incluziunea, fie prin activități punctuale (45%), fie printr-o abordare strategică (36%)
86% dintre organizațiile care sprijină Diversitatea și Incluziunea se apleacă în special asupra diversității de gen
Primul studiu despre Managementul Diversității și Incluziunii în organizațiile din România a fost lansat zilele acestea, de MKOR Consulting, împreună cu Carta Diversității din România.

Joi, 7 Mai, 2020 - 09:58

Studiu: Mediul de afaceri estimează o scădere medie de 10% până la finele anului 2020
•    91% dintre companii se simt afectate de epidemia de Coronavirus
•    Impactul mediu estimat la nivelul mediului de afaceri este de -10.2% pentru 2020
•    95% dintre companii au luat măsuri pentru a supraviețui crizei provocate de COVID-19
•    12% dintre organizații iau în considerare reducerea salariilor, cu un procent mediu de 37%
Impact în mediul de afaceri

Sâmbătă, 4 Aprilie, 2020 - 11:18

56% dintre români nu pot lucra de acasă, rămânând vulnerabili infecției cu virusul- este concluzia unui studiu efectuat de MKOR Consulting.

Luni, 9 Septembrie, 2019 - 13:54

Prima zi de școală aduce în fiecare an emoții și noi începuturi pentru copii, dar și cheltuieli pentru părinți. Românii se străduiesc să le asigure copiilor lor toate cele necesare, în noul an școlar.

Luni, 27 Mai, 2019 - 13:54

Consumatorii români aleg să folosească autocarul pentru a călători în România pentru că oferă un preț competitiv, confort ridicat și accesibilitate

Cel mai recent studiu despre piața de transport de persoane din România, realizat în luna aprilie de compania de cercetare MKOR Consulting pentru operatorul de transport internațional FlixBus arată că autocarele au devenit o soluție de transport interjudețean preferată de călători, odată ce ajung să îl folosească.

Joi, 7 Martie, 2019 - 10:46

Consumatorii de fashion din România preferă produsele care au un raport bun calitate-preț, mai ales dacă se regăsesc pe raftul ofertelor speciale, așa cum arată studiul Digital Fasion Consumer Trends, dat publicității de MKOR Consulting. 

Atunci când aleg un articol vestimentar, consumatorii români țin cont în primul rând de raportul calitate-preț (4,63 puncte din 5), urmat apoi de preferințele personale, fără a pune accent pe brand (4,13 puncte din 5).

Luni, 18 Februarie, 2019 - 10:10
cu 7% mai mulți decât anul anterior

•88% dintre români vizitează magazinele online de fashion, iar 65% fac cumpărături online;
•50% dintre cumpărătorii online returnează produsele, mai ales pentru că nu li se potrivesc mărimile;

30% mai multe experiențe digitale în magazinele de fashion din România față de anul trecut.

Miercuri, 28 Noiembrie, 2018 - 11:24

•80% dintre români caută în mod special produsele românești când merg la cumpărături;
•3 din 4 iubitori ai produselor românești ar plăti chiar și 30% în plus pentru acestea pentru că-și doresc să contribuie la bunăstarea României;

Când vine vorba despre produsele alimentare, de îngrijire personală și de curățenie, consumatorii români pun calitatea și siguranța pe primul loc, arată cel mai recent studiu în domeniul retailului realizat de MKOR Consulting în luna octombrie. 

Joi, 15 Noiembrie, 2018 - 15:48

Cel mai nou studiu în domeniul retailului, realizat de MKOR Consulting în luna octombrie, arată că 82% dintre români cumpără produse de larg consum cel puțin o dată pe săptămână, cheltuind în medie 1010 lei lunar pentru produsele alimentare, cele de îngrijire personală și curățenie. Cifra este de altfel confirmată și de datele Institutului Național de Statistică. Conform statisticii oficiale, în trimestrul II al anului 2018, totalul cheltuielilor de consum ale unei gospodării s-a ridicat la 2187 lei, din care aproximativ 46% reprezintă cheltuieli cu produsele de larg consum. 

Subscribe to MKOR Consulting