Publicat: 14 Noiembrie, 2017 - 13:08

In perioada 8 noiembrie 2017 – 8 mai 2018, Via Viticola – Sarica Niculitel si Carrefour Romania lanseaza campania „O fapta buna intr-un pahar de vin”. Astfel, la orice sticla de vin Via Viticola – Sarica Niculitel din campanie, cumparata din hipermarketurile Carrefour din toata tara, clientii vor avea posibilitatea sa doneze - in functie de achizitia facuta - 1 leu, 1,5 lei, sau 3 lei din pretul la raft al produselor, catre Fundatiei Hospice Casa Sperantei. 
Campania realizata de Via Viticola – Sarica Niculitel, in parteneriat cu Carrefour Romania, reprezinta o asociere in exclusivitate in Romania, dintre un producator de vin si un retailer pentru o cauza caritabila. 
“ Prin acesta campanie ne dorim foarte mult  sa contribuim la misiunea pe care Hospice Romania o are, si anume redarea demnitatii persoanelor si familiilor celor bolnavi de cancer in faza terminala. Suntem increzatori in consumatorii vinului nostru si stim ca vor rezona cu acesta campanie. Aniversarea celor 60 de ani ai podgoriei noastre (1958 – 2018) ne-am dori sa-i sarbatorim inregistrand un success al acestei campanii caritabile.”, declara Andreea Lica, Marketing manager, Via Viticola – Sarica Niculitel. 
Timp de 6 luni, consumatorii se pot bucura de gustul unui vin romanesc de calitate - oferit de producatorul Via Viticola – Sarica Niculitel, dar, pe langa bucuria de a savura un pahar cu vin bun, cumparand unul din sortimentele de vin din campanie, comercializate in hypermarketurile Carrefour, pot face in acelasi timp si o fapta buna pentru cei mai putin norocosi.
Astfel, clientii hipermarketurilor Carrefour din toata tara, pot contribui printr-un simplu gest, la îmbunătățirea calității vieții pacienților și familiilor acestora atunci când se confruntă cu problemele unei boli incurabile. 
Prin achizitionarea oricarei sticle de vin Via Viticola – Sarica Niculitel din campanie, clientii doneaza automat catre Fundatia Hospice Casa Sperantei o suma de bani:
•    Vinuri din gama Sarica – 1 leu donat pentru fiecare sticla cumparata;
•    Vinuri din gama Sarica Essentia – 1.5 lei donati pentru fiecare sticla cumparata;
•    Vinuri din gama Caii de la Letea – 3 lei donati pentru fiecare sticla cumparata;
 „Ne bucuram foarte mult sa sustinem un proiect atat de frumos, cu un impact considerabil pentru constientizarea colectiva a importantei paliatiei. Ne dorim prin aceasta campanie sa fim alaturi de persoanele care au nevoie de acest tratament si pentru care Fundatia Hospice ofera in mod gratuit ingrijiri medicale, ajutor social si suport psihologic,  dar in acelasi timp, ne propunem sa lansam un apel in randul clientilor nostri, rugandu-i sa se alature acestei initiative. Atat Via Viticola – Sarica Niculitei, cat si Fundatia Hospice Casa Sperantei, sunt partenerii nostri de incredere in oferirea unei vieti mai bune a comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing, Carrefour Romania.
“Suntem incantati ca am fost desemnati beneficiari ai acestei campanii. Ne-am dori ca acesta sa fie doar un prim pas facut de un producator de vin si consumatorul roman sa ajunga la nivelul celui din alte tari, unde decizia de cumparare depinde in proportie covarsitoare in favoarea produselor care contin o component caritabila”, a adaugat Mirela Nemtanu, Director Executiv, Fundatia Hospice – Casa Sperantei.