Publicat: 14 Noiembrie, 2017 - 11:25

Veniturile din servicii au crescut, în termeni organici, cu 4,1% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 186 de milioane de euro
•    Numărul total de clienți ai serviciilor mobile, ai serviciilor fixe de voce și Internet of Things a crescut cu 4,1% față de aceeași peioadă a anului trecut, ajungând la 9.754.823, dintre care 9.037.191 de utilizatori ai serviciilor mobile

Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc. 
Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2017 au ajuns la 186 de milioane de euro, în creștere cu 4,1% față de aceeași perioadă a anului precedent, în termeni organici.
Vodafone România a înregistrat 9.754.823 de clienți (servicii mobile, servicii fixe de voce și Internet of Things) la 30 septembrie 2017, reprezentând o creștere cu 386.219 utilizatori (4,1%) față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.037.191 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2017.
La 30 septembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%. Ponderea segmentului de utilizatori ai serviciilor pre-plătite în baza totală de clienți ai serviciilor mobile a crescut cu 0,4 puncte procentuale față de trimestrul anterior.
Consumul de date mobile a crescut cu 90% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În acest trimestru, Vodafone România a lansat Vodafone Pass, care le permite clienților să achiziționeze opțiuni prin care au acces fără griji la aplicațiile de social media, streaming video și de muzică, fără a consuma traficul de date din abonament. 
În plus, Vodafone România a lansat recent Supernet™ 4.5G, oferindu-le clienților optimizare superioară pentru streaming video, securitate îmbunătățită integrată în rețea și lățime de bandă mai mare. Mai mult, Vodafone România a fost prima rețea mobilă din țară care a demonstrat viteze în jurul valorii de 800Mbps utilizând un smartphone lansat comercial. De asemenea, a fost desemnată cea mai rapidă rețea mobilă din țară, potrivit rezultatelor a peste 250.000 de teste efectuate de utilizatori în perioada iulie-septembrie 2017 cu ajutorul Speedtest® by Ookla®, liderul mondial în domeniul testării și analizării vitezei pe internet.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Ultimul trimestru a fost marcat de lansarea unor oferte inovatoare, cum ar fi Vodafone Pass, care au dus la creșterea susținută a bazei noastre de clienți. Am continuat, de asemenea, să ne concentrăm pe îmbunătățirea rețelei, prioritate concretizată prin recenta lansare a Supernet™ 4.5G, și să le oferim clienților cea mai bună experiență de utilizare, recunoscută prin confirmarea de către Ookla a superiorității rețelei Vodafone România și acordarea titlului de Cea Mai Rapidă Rețea Mobilă din țară".
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 48 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2017, Vodafone Group avea 522,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 18,8 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com