Publicat: 13 Ianuarie, 2013 - 17:49

Agenția de cercetare Reveal Marketing Research organizează în perioada 7-9 februarie cea de-a treia ediție a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community”, ce se adresează studenților și masteranzilor interesați de domeniul comunicării.
Proiectul, inclus în planul de Corporate Social Responsibility (CSR) 2012-2013 al Reveal Marketing Research, este susținut de Institutul Aspen România. Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici, respectiv: Industria de comunicare din România, Cercetarea de Piață și Poziționarea Brandului & Career Coaching.
“Primele două ediții Brand Enthusiasts Community, ce s-au desfășurat în 2012, au fost un real succes și ne bucurăm că începem anul cu un eveniment atât de drag echipei Reveal. Am cunoscut tineri entuziaști, inteligenți și dornici să își rupă din timpul lor liber pentru a învăța. Noi am selectat câțiva dintre acești tineri minunați și i-am adus în echipa noastră”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.

Sunt vizați studenți și masteranzi înscriși la facultățile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relații Publice, Media și Jurnalism, ce vor fi selectați în urma unei aplicații trimise în mesaj privat pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research: “Daţi un exemplu de brand pe care îl consideraţi foarte bine construit, în percepţia consumatorilor săi şi justificaţi alegerea”.
Cei interesați pot accesa pagina de Facebook Brand Enthusiasts Community pentru detalii actualizate sau pentru discuții cu cei care au participat la edițiile anterioare ale seminarului.
Mesajul de aplicație trebuie să conțină și numele complet, facultatea și specializarea, anul de studiu, adresa de email, precum și un număr de telefon, iar aplicanții cu cele mai bune răspunsuri vor fi contactați pentru înscrierea pe lista de participare.
Programul de CSR “Brand Enthusiasts Community” se derulează până în luna octombrie a anului 2013, iar următorul workshop este programat in prămăvară, în luna aprilie.