Publicat: 3 Iunie, 2020 - 13:55
Share

Din luna martie şi până în prezent, peste 2.300 de persoane din Sectorul 6 au apelat numărul 021.9970 şi au primit ajutorul sau informaţiile de care aveau nevoie. Call centerul deschis zilnic între orele 08:00 - 20:00 şi-a început activitatea în perioada stării de urgenţă din dorinţa de fi aproape de vârstnicii din comunitate şi de a le facilita acestora procurarea de alimente de bază şi medicamente.

Zi de zi, echipa de tineri entuziaşti de la Telefonul Vârstnicului a stat de vorbă cu foarte mulţi beneficiari din Sectorul 6, care reveneau adesea la 021.9970 doar pentru a auzi o voce caldă sau pentru a mulţumi.

La numărul de telefon 021.9970 pot apela seniorii din comunitate care nu se pot deplasa şi au nevoie ca cineva să meargă la cumpărături pentru ei sau cei care doresc informaţii şi consiliere în legătură cu serviciile Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6 (DGASPC).

În continuare, încurajăm cetăţenii Sectorului 6 să folosească toate mijloacele de comunicare la distanţă puse la dispoziţie de autoritatea locală - platforme online, poşta electronică, telefon/fax, servicii de tip poştă/curierat.

Informaţii şi detalii despre fiecare serviciu oferit de DGASPC Sector 6 pot fi găsite pe site-ul instituţiei: www.asistentasociala6.ro.
 

Tag-uri Institutii: