22 octombrie 2021

Activitate de internship în cadrul Primăriei Sectorului 5

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Primăria Sectorului 5, prin primarul Cristian Popescu Piedone, a iniţiat programul „ZECE pentru Sectorul 5!”, pentru a veni în sprijinul tinerilor dornici de a se dezvolta profesional, pe parcursul vacanţei de vară, pe o perioadă de două luni. Scopul proiectului este de a facilita cunoaşterea internilor, a specificului activităţii în domeniul administraţiei publice, prin intermediul unor experienţe de lucru reale, menite să le dezvolte abilităţile practice şi competenţele profesionale.

Prin programul de internship „ZECE pentru Sectorul 5!”, Primăria Sectorului 5 şi instituţiile publice de interes local din subordinea Consiliului Local, doresc să contribuie la dezvoltarea profesională a tinerilor ce au domiciliul în Sectorul 5 cât şi la o eventuală recrutare a acestora, pentru a se implica activ în dezvoltarea comunităţii din care fac parte.

Unele dintre condiţiile de eligibilitate pe care aplicanţii trebuie să le îndeplinească pentru a fi declaraţi admişi în cadrul programului, sunt ca aceştia să aibă domiciliul în Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti şi să aibă minimum 16 ani împliniţi.

La finalizarea celor două luni de activitate, se va elibera un certificat de internship, de către Primăria Sectorului 5 sau instituţiile publice de interes local din subordinea Consiliului Local al Sectorului 5, care atestă perioada în care internul a desfăşurat activitate în baza contractului de internship, activităţile desfăşurate, precum şi calificativul obţinut în urma evaluării. Perioada de activitate va fi remunerată, cu suma de aproximativ 2500 lei brut/lună.

Activitatea de internship în cadrul Primăriei Sectorului 5 se poate desfăşura în diferite domenii:

– Domeniul în Administraţie Publică Locală;

– Domeniul Juridic şi Contencios Administrativ;

– Domeniul Poliţie Locală;

– Domeniul Economie-Buget-Instituţii Publice;

– Domeniul Protecţia Mediului şi Igienizare;

– Domeniul Cultură şi Artă;

– Domeniul minorităţi;

– Domeniul Dezvoltare Socială Urbană;

– Domeniul Media şi Comunicare;

– Domeniul Juridic şi Economic;

– Domeniul Fonduri Nerambursabile;

– Domeniul Dezvoltare şi Investiţii Publice;

– Alte domenii.

Condiţiile, precum şi instrucţiunile de înscriere se vor publica pe site-ul Primăriei Sectorului 5, www.sector5.ro, imediat ce programul va fi aprobat in următoarea Şedinţă de Consiliu, din luna iulie.