Publicat: 29 Septembrie, 2016 - 13:20

Încăpățânarea de a provoca aparențele, pasiunea de a descoperi și dezvălui ce se află în spatele evidențelor și curajul de a pune la îndoială cutumele sunt atuurile cu care Adrian Chiuhan se alătură agenției MullenLowe în poziția de Head of Strategy. 

Strategic planner cu peste 10 ani de experiență în industria comunicării, Adrian a contribuit la construirea unor branduri cu relevanță culturală. De asemenea, încăpățânarea de a pune eficiența în centrul oricărui proces de planificare i-a adus o serie de premii Effie pentru campaniile în care s-a implicat. 

„Chiuhan este un strateg de excepție, pe care îl urmăresc de ceva vreme. Acesta este clar momentul cel mai bun de întâlnire între el și noi: astăzi, este exact piesa de care aveam nevoie pentru a ne completa the dream team - împreună cu Chiuhan și cu Suman, noul Executive Creative Director al agenției, suntem mai pregătiți ca niciodată să provocăm industria cu work de calitate și, mai ales, relevant”, spune Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România.

Chiuhan a lucrat în câteva dintre cele mai mari agenții din România si a colaborat cu clienți din varii industrii, de la FMCG la banking, de la auto la pharma și de la oil & gas la transporturi.

„Unii zic că e cea mai bună perioadă să lucrezi în publicitate, căci se schimbă foarte multe paradigme, atât în marketing, cât și în modul de a face advertising. Provocările la care o agenție trebuie să răspundă astăzi sunt multiple, iar asta presupune calități multidisciplinare și oameni cu o capacitate mare de înțelegere și integrare. Cred foarte mult că fiecare agenție trebuie să-și dezvolte propriul mod de lucru și, mai ales, să aibă capacitatea de a da oamenilor libertatea de care au nevoie pentru a face cel mai bun work al lor. Acest lucru presupune o flexibilitate imensă, maturitate și, în special, asumarea unor riscuri. MullenLowe este o astfel de agenție și mă bucur enorm să fac parte dintr-o echipă care challenge-uiește convențiile și împinge limitele advertisingului mai departe cu fiecare proiect în parte”, adaugă Adrian Chiuhan, Head of Strategy, MullenLowe.

Cooptarea lui Adrian Chiuhan în echipa MullenLowe are loc în aceeași perioadă în care agenția l-a numit în poziția de Executive Creative Director pe Eugen Suman, unul dintre cei mai apreciați directori de creație din România.

Comunicat de presa: MullenLowe