Publicat: 23 Mai, 2016 - 12:30

AFI Europe România a publicat rezultatele financiare obţinute în T1 2016, înregistrând un venit operațional net (NOI) de 10,8 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din România de-a lungul primelor 3 luni ale anului, reprezentând o creştere cu 12,2 % în comparație cu T1 2015. 
Centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, activul cel mai mare și mai important al companiei, a avut un venit operațional net de peste 8 milioane de euro în T1 2016, rezultate mai mari cu 9,6% faţă de cele înregistrate în T1 2015. 
Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni (cifra de afaceri) au crescut cu 14% în T1, înregistrând peste 55 de milioane de euro în primele 3 luni ale anului 2016.  
Rezultatele AFI Palace Ploiești continuă să arate creşteri semnificative pentru toţi parametrii. Vânzările retailerilor (cifra de afaceri) au crescut cu 23% în T1 2016 şi venitul operaţional net (NOI) s-a apreciat cu 4,6% în comparaţie cu T1 2015. Gradul de ocupare actual a centrului comercial din Ploiești este de peste 99%.
Rezultatele financiare ale clădirilor de birouri AFI Park 1, AFI Park 2 și AFI Park 3 au înregistrat o creştere de 33% a NOI în T1 faţă de anul trecut. Gradul de ocupare în cele trei clădiri de birouri este de 100%.
 “AFI Europe România a încheiat primul trimestru din acest an cu rezultate îmbunătăţite şi în creştere pentru toți parametrii. Performanţa centrelor comerciale este uimitoare, primele trei clădiri de birouri din AFI Park sunt 100% ocupate, AFI Park 4&5 se apropie de o rată de ocupare de 70%, proiecte precum cel cu destinaţie mixtă AFI Palace Braşov, care va include un centru comercial de 45.000 mp închiriabili şi spaţii de birouri de 25.000 mp închiriabili, iar proiectul de birouri AFI Tech Park din Bucureşti de 50.000 mp închiriabili şi AFI City din Bucureşti Noi sunt în derulare. Obţinerea unui NOI  mai mare cu 12,2% decât în T1 de anul trecut nu a fost o misiune uşoară, dar am reuşit să îmbunătăţim rezultatele trimestru după trimestru, an după an. Adiţional proiectelor noi, în acest moment extindem ambele mall-uri (din Cotroceni şi Ploieşti), aducând noi branduri europene de top şi întărind astfel mixul de chiriaşi. După finalizarea AFI Park 4&5, portofoliul din România a ajuns la 180.000 mp de spaţii închiriabili”, a menționat David Hay, CEO AFI Europe România.
Rezultate AFI Properties: Profituri de 43 de milioane de euro în T1 2016, cu 251% mai mari în comparaţie cu T1 2015
AFI Properties, compania mamă a AFI Europe, a publicat astăzi rezultatele financiare pentru T1 2016, înregistrând un NOI de 20 de milioane de euro în primele 3 luni,un profit de 43 de milioane de euro şi un venit operaţional de 66 de milioane de euro,  în creştere cu 251%, respectiv cu 209%, faţă de T1 2015.
Rezultatele crescute se datorează finalizării a 32.000 metri pătraţi de birouri în București, odată cu livrarea AFI Park 4&5, a 12.000 mp de birouri în Belgrad şi valorii în creştere a bunurilor din portofoliul din Berlin. În acest moment, AFI Properties, prin subsidiarele sale, a proiectat şi dezvoltat 200.000 mp de spații comerciale şi 500 de unități rezidenţiale, cu dezvoltări precum centrul comercial şi proiectul de birouri din Braşov şi clădirile de birouri din Serbia, Polonia şi Cehia. 

Comunicat de presa AFI Europe