28 septembrie 2021

Alimente bogate în calciu pentru întărirea oaselor

suc de portocale
Distribuie pe rețelele tale sociale:

Calciul este un mineral esențial care vă ajută să vă întărească oasele și are substanțe nutritive cheie, cum ar fi vitamina D. Organismul nu produce acest mineral pe cont propriu, de aceea este important să consumați cantități adecvate de mineral în dieta dvs., în fiecare zi.

Există multe alimente bogate în calciu în afară de laptele de vacă și produsele lactate. Conform USDA, un pahar de lapte 1% conține aproximativ 305 miligrame din acest mineral. Cu toate acestea, există multe alte alimente care conțin chiar mai mult calciu decât laptele de vacă. Majoritatea adulților necesită aproximativ 1.000 de miligrame de mineral pe zi, potrivit portalului medical Eatthis.
O jumătate de cană de tofu obișnuit conține 434 miligrame de calciu, adică cu 100 miligrame mai mult decât ai găsi într-un pahar de lapte de vacă. Nutriționiștii recomandă să încorporați tofu în dieta dvs. cu paste și brânză, lasagna și alte ingrediente de brânză fără lactate. O ceașcă de spanac gătit conține 250 de miligrame de calciu, așa că, dacă mâncați încă un sfert de cană, veți consuma mai mult mineral decât ceea ce ați obține într-un pahar de lapte. Migdalele în sine sunt o sursă bună de calciu. Cu toate acestea, un pahar de lapte de migdale conține 450 de miligrame de calciu.

O cutie medie de sardine conține aproximativ 325 miligrame de calciu. Experții recomandă consumul de sardine cu cereale integrale sau biscuiți pe bază de semințe. În cele din urmă, o ceașcă de suc de portocale din pulpă conține 350 de miligrame de calciu, ceea ce reprezintă aproximativ 25% din dieta recomandată. Ca să nu mai vorbim, obțineți 100% din necesarul zilnic de vitamina C cu această băutură.

Ciprian Pop