5 iulie 2022

ANPC face demersuri permanente pentru îmbunătăţirea modalităţilor de comunicare cu publicul

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) face demersuri permanente pentru îmbunătăţirea modalităţilor de comunicare cu publicul larg, folosind toate pârghiile pe care le are la îndemână pentru a fi cât mai aproape de consumator şi de nevoile sale.

În prezent, instituţia se află într-un stadiu avansat al operaţiunii de dezvoltare şi modernizare a sistemului de depunere a reclamaţiilor online către structurile teritoriale ale ANPC – o acţiune deosebit de important pentru instituţia noastră şi, desigur, pentru consumatori.

Deşi lucrările nu sunt încă finalizate, în urma discuţiilor purtate de preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, în cadrul emisiunii „Marfa şi banii”, în care s-a vorbit despre importanţa comunicării eficiente şi permanente între consumatori şi Autoritate, începând de la data 18.05.2022, ora 0.00, până la finalizarea acestor lucrări, formularul de reclamaţii online, disponibil pe site-ul www.anpc.gov.ro, va putea fi utilizat de consumatori după următorul program: de luni-vineri, între orele 8.00-22.00.

Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată termina într-un termen optim şi să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcţionarea ei în parametrii prevăzuţi.