Publicat: 24 Octombrie, 2019 - 11:11

Ilan Laufer, inițiatorul și coordonatorul programului, Diana Buzatu și Mădălin Vadiu din partea Camerei ce Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Adrian Pășcuță, director AIMMAIPE Timișoara,  și Vlad Danciu, director Smart Start USA au prezentat antreprenorilor prezenți avantajele oferite de Smart Start USA mediului de afaceri, modelele business care au reușit pe piața americană, alternativele guvernamentale de susținere a dezvoltării antreprenoriatului român, dar și susținerea pe care mediul de afaceri timișorean o are din partea CCIAT.  

Ilan Laufer i-a provocat pe antreprenorii timișoreni de a intra în competiția organizată de Smart Start USA pentru acordarea a 10 burse pe an celor mai bune proiecte de afaceri înscrise în platforma Smart Start USA. Câștigătorii vor beneficia de asigurarea transportului și cazării, precum și a tuturor cheltuielilor survenite pe perioada celor 6 lui de incubare a proiectelor depuse.

Într-o abordare interactivă, s-a vorbit despre oportunitățile de afaceri care au acela mai maro șanse de a funcționa pe piața americană, au fost prezentați pașii de înscriere în platforma Smart Start USA, au fost expuse caracteristicile sociale, economice, juridice și fiscale ale pieței din America.

Smart Start USA se adresează antreprenorilor care doresc să-și extindă afacerile pe piețele internaționale, în special pe piața americană.

Mai multe informații despre condițiile, avantajele și oportunitățile oferite de program pot fi aflate accesând link-ul:  https://smartstartusa.net și înregistrându-vă în comunitatea Smart Start USA.

Smart Start USA este singurul program privat din România care contribuie concret la dezvoltarea Parteneriatului strategic dintre România și Statele Unite, sprijinind atât dezvoltarea sectoarelor economice prioritare pentru exporturile românești, cât și consolidarea relațiilor comerciale româno-americane. Smart Start USA este șansa reală a antreprenorilor români de a depăși granițele Romaniei și ale Europei, de a intra pe cea mai mare piață a lumii și a beneficia de oportunitățile de dezvoltare ale acesteia.

În total, până acum, în cadrul misiunilor economice din Statele Unite, au participat aproximativ 150 de companii românești care, prin dialogul direct cu reprezentanți ai administrației locale și ai comunității de business americane s-au familiarizat atât cu oportunitățile concrete de afaceri, cât și cu particularitățile economice și legislative reale ale pieței americane. În urma acestor dialoguri, pe subiecte din industria IT, logistică, imobiliare, industria prelucrătoare, textile și industria alimentară, ideile de extindere pe piața americană au fost puse în practică, transformând planurile de afaceri în business-uri de succes.