BCR - cum faci banking pe 3 Ianurie 2012 (zi nebancară)

Unităţile BCR nu vor avea program cu publicul Marţi, 3 Ianuarie 2012 - zi declarată nebancară de către Banca Naţională a României; programul normal se reia începând cu miercuri, 4 Ianuarie Prin intermediul canalelor directe Click şi Alo 24 Banking BCR, se vor putea procesa numai tranzacţii intrabancare (operaţiuni BCR - BCR şi schimburi valutare); Sistemul Electronic de Plăţi interbancare îşi va relua activitatea completă începând cu miercuri, 4 Ianuarie 2012 BCR recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare; plăţile cu cardul la comercianţi şi bancomatele băncii vor funcţiona în mod normal

Banca Comercială Romană (BCR) anunţă că unităţile teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul pe data de 3 ianuarie 2012, declarată zi nebancară de către Banca Naţională a României. Zilele de 1 şi 2 ianuarie 2012 sunt zile nelucrătoare, prin lege.
Clienţii vor putea să beneficieze integral de avantajele ofertei grupului BCR începând cu data de 4 ianuarie 2012, când unităţile BCR îşi reiau programul normal şi le vor pune la dispoziţie gama completă de credite, instrumente de economisire, plasamente pe piaţa de capital, finanţări în leasing, pensii facultative, asigurări etc.   
“BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă. Oamenii au acum un bun prilej de a cumpăra şi testa pachetul de servicii la distanţă, 24 Banking BCR, extrem de folositor şi în zilele nebancare”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR. 
Astfel, clienţii BCR pot avea acces în permanenţă la resursele lor financiare prin serviciul de internet banking (Click 24 banking), prin phone banking (Alo 24 banking) şi reţeaua de peste 2.000 de ATM-uri a băncii. Deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistentă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. 
Cu toate acestea, având în vedere ziua nebancară, BCR precizează că pe parcursul zilei de marti, 3 ianuarie 2012, prin intermediul canalelor directe Click şi Alo 24 Banking BCR, se vor putea procesa numai tranzacţii intrabancare (toate operaţiunile BCR - BCR şi schimburi valutare). Tranzacţiile interbancare (BCR – alte bănci) se vor procesa în urmatoarea zi bancară (exemplu: pe data de 3 ianuarie se vor putea procesa operaţiuni de plată a ratelor pentru credite la BCR, transferuri între conturi BCR, plată furnizori care deţin conturi la BCR, dar NU se vor putea procesa plăţi ale ratelor la alte bănci, ale facturilor către furnizori care deţin conturi la alte banci, etc…). 
Sistemul Electronic de Plaţi interbancare îşi va relua activitatea completă miercuri, 4 ianuarie 2012.
Pe data de 3 ianuarie, clienţii BCR vor putea să efectueze operaţiuni intra-bancare, astfel: 
-telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, disponibil 24/7 la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) (apelabil gratuit din orice reţea naţională) sau +4021.407.42.00 (apelabil şi din strainătate la tarif normal) prin internet - Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct 24banking.ro sau m.24banking.ro
-prin intermediul echipamentelor de tip self service (MFM, ASV, ATM) disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi. 
  
 În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de următoarele servicii: 
 - Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7  
 - Asistentă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7 la numerele de telefon inscrise pe spatele cardurilor BCR, respectiv  +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16 
 - Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 şi 22:00 
  
 Numerele de telefon InfoBCR sunt: 
-0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională 
-+4021/407.42.00 apelabil din străinătate, taxabil la tarif normal 
  
Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartela de mobil în reţelele partnere, se efectueze numai tranzacţii intrabancare (toate operaţiunile BCR – BCR) . Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistentă în zilele de 25, 26 decembrie si 1, 2 ianuarie, între 9:00-18:00.
domeniu: 
categorie: