Error message

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; nodequeue_queue has a deprecated constructor in include_once() (line 1105 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor in require_once() (line 3139 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor in require_once() (line 113 of /home/amosnew/public_html/arhiva/profiles/openpublish/modules/contrib/ctools/ctools.module).

Cele mai in vogă branduri de modă, reunite în Autumn Collection

Plaza Romania si Bucuresti Mall au reunit, in premiera, saptamana trecuta cele mai in voga branduri de moda romanesti si internationale in cadrul show-ului eveniment: Autumn Collection. Vestimentatiile renumitelor branduri de moda Irina Schrotter, Lee Cooper, Lotto, Mango, Marks&Spencer, Nara Camicie, Promod, Stefanel si Tina R au sarit direct de pe scena in vitrinele magazinelor. Acum toate colectiile prezentate se regasesc in magazinele din Plaza Romania si Bucuresti Mall asteptandu-si cumparatorii.

Irina Schrotter a fost invitata de onoare a serii in Bucuresti Mall si a prezentat pentru toamna 2005 colectia aratata si marilor designeri si specialisti de la Paris. O colectie care se bazeaza pe usor, fluid si transparent. (magazin: Bucuresti Mall)

Lee Cooper ne traseaza pentru toamna 2005 - 2006 un look sportiv cu inspiratii vintage. Ei au mizat pe broderii si carouri, buzunare ample, capse, aplicatii de piele si catifea. Culorile lor favorite in acest sezon? Rosu stins, roz prafuit, gri inchis si turcoaz. (magazin: Plaza Romania)

Lotto a propus un stil dinamic, evidentiat de un contrast puternic intre culori stinse (bej, gri cenusiu) si culori puternice (rosu, portocaliu, albastru navy). Lotto se joaca cu elemente de inspiratie retro, dar si de inspiratie sportiva. Caracteristica de baza ramane folosirea fibrelor naturale alaturi de tehnologie si atentia pentru detalii si culori. (magazine: Bucuresti Mall si Plaza Romania)

In viziunea Mango, femeia trebuie sa fie stralucitoare. Iar pentru asta, Mango ii propune 8 trenduri: GODDESS, ROMANCE, EASTERN FOLK, DIVAN, METTALIC, POSITIVE-NEGATIVE, MILITARY si BLACK LABELLE. Femeia Mango alege in aceasta toamna negru, kaki, alb, maro, albastru, mov si verde. Dar se joaca si cu haine de inspiratie vintage si de inspiratie folclorica. (magazine: Bucuresti Mall si Plaza Romania)

La Marks&Spencer, femeia este indragostita de stilul englezesc si de combinatii de culori excentrice: auriu- maron - turquoise, rosu-negru-maron. Colectia de toamna -iarna 2005 -2006 mizeaza pe urmatoarele stiluri: calypso, tribal, celsea, primrose hill si english excentrics. (magazin: Bucuresti Mall)

Pentru Nara Camicie, femeia se imbraca in aceasta toamna cu modele de camasi ingenioase, in culorile naturii. Verdele se combina cu cele doua culori „star” ale acesui sezon: auriu si ruginiu. Inima colectiei de la Nara Camicie ramane insa camasa tip tunica, de inspiratie orientala. (magazin: Plaza Romania)

La randul lor, cei de la Promod prezinta o colectie, care se bazeaza pe atitudini: citadina, hippie, folk si chic. Culorile Promod din acest an sunt maro, albastru indigo, albastru petrol, rosu, alb, negru, ocru, si kaki. (magazin: Plaza Romania)

Stefanel, invitatul de onoare a serii in Plaza Romania, este un brand care incurajeaza femeia sa se simta bine in hainele ei. Pentru toamna - iarna 2005, Stefanel vrea mai mult decat niciodata sa creeze un look cat mai actual. Avem in fata haine care imbina inovatia si traditia: sacouri lungi de catifea, fuste din tul, imprimeuri feminine cu flori si dungi din petice. (magazin: Plaza Romania)

Tina R aduce in fata siluete de femei ultra-moderne. Temele principale ale colectiei sunt: „Britania inainte de toate”, „demilitarizeaza-te cu stil”, „ vacanta la vila de la munte” si „ cultura urbana”. Avem in fata un look englezesc, cu aspect dinamic, cu accente sport, contraste intre elemente ultrafeminine si elemente masculine. (magazine: Bucuresti Mall si Plaza Romania)

domeniu: 
categorie: