Error message

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; nodequeue_queue has a deprecated constructor in include_once() (line 1105 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor in require_once() (line 3139 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor in require_once() (line 113 of /home/amosnew/public_html/arhiva/profiles/openpublish/modules/contrib/ctools/ctools.module).

În Neamţ, canicula ucide

Trei persoane din judeţul Neamţ au decedat din cauza caniculei, iar altele au ajuns la spital,cu afecţiuni agravate de temperaturile ridicate. Indicele de disconfort termic înregistrat în judeţul Neamţ, adică raportul dintre temperatură şi umiditate, a ajuns la 79 de unităţi, fiind foarte apropiat de pragul critic de toleranţă al corpului uman, respectiv 80. O femeie în vârstă de 52 de ani a suferit un stop cardio-respirator , în timp ce se afla la serviciu. Fiind solicitat Serviciul Judeţean de Ambulanţă Neamţ, un echipaj medical s-a deplasat la sediul firmei unde lucra femeia şi a transportat-o urgent la spital. În ciuda tuturor manevrelor de resuscitare aplicate la Unitate de Primire a Urgenţelor, femeia nu a mai putut fi salvată.

Vasile M.,de 62 de ani, din comuna Săbăoani, a murit în timp ce se afla pe câmp, la prăşit, salvarea sosind prea târziu, doar pentru a constata decesul.

Mihai G., în vârstă de 60 ani, din Roman, a fost găsit mort în casă, decesul acestuia cauzându-se unui infarct miocardic, provocat de şocul termic.

Serviciul de Ambulanţă Roman a mai intervenit în câteva cazuri ale unor cetăţeni care, pe fondul consumului de alcool, au leşinat pe stradă. Şapte nemţeni au ajuns în spitale în stare de inconştienţă, iar investigaţiile medicale au arătat că pacienţii au leşinat din cauza deshidratării care a provocat şi eliminarea de săruri din organism.

Un bărbat, în vârstă de 63 de ani, domiciliat în localitatea Ştefan cel Mare, şi-a pierdut conştiinţa pe fondul unei crize de hipertensiune arterială, iar un altul, în vârstă de 45 de ani, din Piatra Neamţ, a leşinat din cauza unei crize de epilepsie pe care a suferit-o şi din cauza consumului de alcool.

domeniu: 
categorie: 
Autor: