Error message

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; nodequeue_queue has a deprecated constructor in include_once() (line 1105 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor in require_once() (line 3139 of /home/amosnew/public_html/arhiva/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor in require_once() (line 113 of /home/amosnew/public_html/arhiva/profiles/openpublish/modules/contrib/ctools/ctools.module).

Românii consideră că băncile comerciale au comisioane prea mari, potrivit studiilor de piaţă

Un studiu efectuat recent în zonele urbane din România de ING Bank arată că peste 35 la sută dintre românii care utilizează produse şi servicii bancare consideră că taxele şi comisioanele sunt aspectul negativ cel mai semnificativ în activitatea băncii cu care lucrează în mod frecvent. 19 la sută dintre cei chestionaţi au fost de părere că programul de lucru al băncilor este, ca pondere, al doilea element care provoacă nemulţumirea clienţilor.
Românii sunt dezamăgiţi şi de gama redusă de produse şi servicii disponibile (15,2 la sută), precum şi de calitatea serviciilor de consiliere (12 la sută).
'Pe măsură ce piaţa bancară se maturizează, clienţii devin tot mai selectivi. Aceştia vor dori tot mai mult să facă propriile alegeri şi să aibă acces la o varietate mai mare de produse şi servicii care să răspundă mai bine cerinţelor lor specifice', consideră directorul general adjunct al ING Bank, Mişu Negriţoiu.

Este interesant de remarcat faptul că oamenii aşteaptă o mai mare flexibilitate a băncilor în privinţa programului de funcţionare, iar acestea vor trebui să se adapteze dorinţelor clienţilor, potrivit sondajului.

Exprimându-şi opinia cu privire la cele mai importante avantaje competitive pentru o bancă, 43 la sută dintre repondenţi au menţionat soliditatea financiară, 24 la sută - gama de produse şi servicii, iar peste 20 la sută au declarat că se bazează pe profesionalismul angajaţilor.

'În următorii ani, clienţii vor deveni tot mai conştienţi de avantajele şi dezavantajele specifice de a lucra cu o bancă sau alta şi de a face propriile alegeri. În acelaşi timp, oamenii aşteaptă ca băncile să acţioneze tot mai mult ca adevăraţi consultanţi financiari şi nu doar ca simpli furnizori de servicii, iar acesta este încă un semn că piaţa se maturizează'', consideră Negriţoiu.

Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ care a acoperit 15 judeţe, subiecţii având vârste cuprinse între 25 şi 55 de ani.

domeniu: 
categorie: 
Autor: