Publicat: 21 Noiembrie, 2016 - 16:38
Share

F64 a pregătit pentru 2016 o campanie de Black Friday cu peste 1700 de produse la preț special, astfel încât toți iubitorii fotografiei să își poată achiziționa produsele de care au nevoie. De la echipamente foto-video, destinate atât începătorilor cât și celor mai profesioniști pasionați, până la imprimante și accesorii, ofertele pentru weekendul 18 - 20 noiembrie au fost generoase. În total, F64 a ajuns la vânzări de aproximativ 3,5 milioane de euro, după cum a estimat la începutul campaniei. 

Până pe 20 noiembrie, ora 23.59, la finalul campaniei, F64 a înregistrat următoarele rezultate de Black Friday:

●    Volumul de produse vândute: peste 65.700
●    Cea mai mare comandă înregistrată: 26.500 lei
●    Cele mai scumpe produse vândute în această perioadă sunt obiectivul Nikon 200mm f/2 (17.000 de lei), care a fost inclus în campania de Black Friday, și Nikon D5 (29.000 de lei), în extra campanie
●    Cele mai multe comenzi au fost plasate din orașele: București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov
●    Comanda medie a fost de circa: 1.220 de lei
●    Cele mai populare categorii de produse pentru care clienții au vizitat magazinul F64 și au plasat comenzi: aparate foto DSLR, obiective, action cams și drone, telefoane
●    De-a lungul weekendului de Black Friday, au fost înregistrate peste 13.000 de comenzi

Parcursul foarte bun din acest weekend a fost prefațat de pregătirea și de experiența câștigată în octombrie prin Black Friday Pro, eveniment al reducerilor dedicat în special echipamentelor profesionale. Acum, după ultima campanie, F64 a reușit să proceseze deja 90% din comenzi, iar în următoarea săptămână toate produsele vor ajunge la clienți. Livrările au început încă de vineri, iar cumpărătorii din București au putut alege să comande și să ridice produsele direct de la sediul magazinului. Următorul pas va fi campania de 1 Decembrie, dar urmează și o mulțime de alte surprize până la finalul anului. 
  
Cu o experiență de 15 de ani pe piața românească, F64 este cel mai mare retailer de echipamente și accesorii pentru imagine (foto și video). Portofoliul companiei include aproape 70.000 de produse, fiind astfel și cel mai mare magazin de profil din Sud-Estul Europei. F64 operează atât magazinul online f64.ro, cât şi unul dintre cele mai mari magazine fizice de profil din regiune. F64 a înregistrat în 2015 o creştere de 8% a cifrei de afaceri, ajungând până la 101,2 milioane de lei (22,8 milioane de euro), în condițiile unei scăderi a pieţei foto cu 12,4% (27 milioane de euro).

Compania a primit recunoașteri precum cel mai bun magazin IT & C în cadrul Gpec 2015, Magazinul online al anului 2015 în cadrul Romanian E-commerce Gala Awards, precum și premiul pentru cel mai bun blog de companie în 2016 (acordat în cadrul Webstock).
Pentru noutățile legate de domeniul foto și F64, vizitați f64.ro și urmăriți-ne pe  Instagram, Facebook, și Twitter.