Publicat: 6 Decembrie, 2018 - 10:17

Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG în acest an în intervalul 1 – 25 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5,4  milioane de euro. Este cea mai mare campanie de acest fel realizată vreodată de evoMAG, valoarea medie a unei comenzi în această perioadă urcând la 1.100 de lei.

„Am observat anul acesta un interes mult mai mare al clienților față de reducerile de Black Friday. Am anticipat acest comportament și am acționat în consecință: am adus marfa mai din timp, am asigurat stocuri mai mari, am desfășurat campania de reduceri pe mai multe zile comparativ cu anii trecuți, am crescut investițiile în SEO”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Astfel, în perioada de Black Friday, clienții evoMAG au plasat peste 24.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la peste 1,9 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 16 – 18 noiembrie, a determinat suplimentarea stocului cu peste 9.000 de produse, oferta totală de produse aflate la reducere ridicându-se astfel, în Black Friday 2018, la aproape 70.000 de produse.

Și anul acesta, bărbații au fost mai cheltuitori decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 67% au fost bărbați şi 33% femei (un câștig de 5 puncte procentuale în rândul femeilor, față de campania de Black Friday 2017).

De asemenea, 33% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday, iar pentru 15% din numărul total de comenzi, clienții au optat pentru plata în rate. De asemenea,  aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Anul acesta, cele mai achiziționate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice și componente PC. 

„Anul acesta, în Black Friday, cele mai vândute produse au fost televizoarele. Preferințele clienților s-au îndreptat către televizoare cu diagonale mai mari, de peste 100 cm, cu rezoluții Full HD sau 4K”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că scăderea prețurilor cu 10 – 15% la televizoarele 4K și apariția conținutului 4K au generat impulsionarea vânzărilor la această categorie de produse. 

Cel mai scump produs achiziționat de Black Friday 2018 a fost o bicicletă electrică de 43.600 de lei. 

Pe parcursul desfășurării perioadei de Black Friday 2018, din totalul comenzilor, aproximativ 6.000 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 25% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 25 noiembrie 2018. 

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

Tag-uri Institutii: