Publicat: 18 Noiembrie, 2016 - 11:15

Black Friday 2016 a început la eMAG la ora la 6:55 cu un interes uriaș din partea clienților. În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG. 
„Este o schimbare majoră a comportamentului de consum anul acesta. Am avut mult mai multe oferte comparativ cu anii anteriori și dintr-o gama variată cu cantități mari. Asta a atras un număr mare de vizitatori la deschidere. Oamenii au adăugat produse în favorite și au comandat foarte mulți în acelasi timp, iar asta a pus presiune pe încarcarea serverelor. Promoțiile vor fi suplimentate pe tot parcursul zilei” spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.
Date până la ora 9:00
•    Comenzi în valoare de 78 mil ron
•    172.000 de produse vândute, 828.000 de produse rămase disponibile
•    Varful de vizite a fost de 452.000 de oameni
•    1.280.000 vizite 
•    68% dintre vizite sunt de pe dispozitivele mobile
•    Peste 35 milioane de pagini vizitate de clienți

•    In primele 20 min s-au epuizat cele 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică
•    6 bijuterii cu diamante vândute

Vânzări pe categoriile vedetă:
•    Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 19.000 de bucăți
•    Electrocasnice mici: peste 13.000
•    Componente și periferice PC: peste 12.000
•    Televizoare: peste 11.000
•    Telefoane: 11.000

Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. Datorită reducerilor între 30% și 80%, clienții eMAG pot achiziționa de Black Friday mai multe produse cu aceiași bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur.