Publicat: 26 Ianuarie, 2020 - 09:18

 Noul avion Boeing 777X s-a dus astăzi la cer, intrând în următoarea fază a programului său riguros de testare. Bazat pe popularul 777 și cu tehnologii dovedite de la Dreamliner 787, 777X a decolat în fața a mii de oameni la Paine Field din Everett, Washington, la ora locală 10:09 pentru un zbor de trei ore și 51 minute peste statul Washington înainte de aterizare la Boeing Field din Seattle.

"777X a zburat frumos, iar testarea de astăzi a fost foarte productivă", a spus căpitanul Van Chaney, pilotul șef 777 / 777X pentru testarea și evaluarea Boeing. „Vă mulțumim tuturor echipelor care au făcut astăzi posibil. Abia aștept să plec din nou cu avionul. ”

Căpitanul Chaney și pilotul șefului Boeing, Craig Bomben, au lucrat printr-un plan de testare detaliat pentru a exercita sistemele și structurile avionului, în timp ce echipa de testare din Seattle a monitorizat datele în timp real.

„Echipa noastră de Boeing a luat cel mai de succes jet de două coridoare din toate timpurile și l-a făcut și mai eficient, mai capabil și mai confortabil pentru toți”, a declarat Stan Deal, președinte și CEO al avioanelor comerciale Boeing. „Primul zbor sigur de astăzi al 777X-ului este un omagiu adus anilor muncii grele și dedicării colegilor de echipă, furnizorilor și partenerilor noștri din statul Washington și de pe tot globul.”

 

Primul dintre cele patru avioane dedicate testului de zbor 777-9, WH001 va fi acum supus verificărilor înainte de a relua testarea în zilele următoare. Flota de testare, care a început testarea la sol în Everett anul trecut, va suporta o serie cuprinzătoare de teste și condiții la sol și în aer în următoarele luni pentru a demonstra siguranța și fiabilitatea proiectării.

Cel mai nou membru al familiei largi lider de pe piață, Boeing, 777X va furniza consumul și emisiile cu 10% mai mici de combustibil și cu 10% mai mici costuri de funcționare decât concurența prin aerodinamică avansată, aripa compozită din fibră de carbon de ultimă generație și cel mai avansat motor comercial din toate timpurile. construit, GE9X al GE Aviation.

Noul 777X combină, de asemenea, cele mai bune cabine Dreamliner 777 și 787 preferate de pasageri cu noi inovații pentru a oferi experiența de zbor a viitorului. Pasagerii se vor bucura de o cabină largă, spațioasă, de pubele mari, care se închid cu ușurință pentru un acces convenabil la bunurile lor, ferestre mai mari pentru o vedere de la fiecare scaun, o altitudine și umiditate mai bune a cabinei, mai puțin zgomot și o călătorie mai lină.

Boeing se așteaptă să livreze primul 777X în 2021. Programul a câștigat 340 de comenzi și angajamente de la principalii transportatori din întreaga lume, inclusiv ANA, British Airways, Cathay Pacific Airways, Emirates, Etihad Airways, Lufthansa, Qatar Airways și Singapore Airlines. De la lansarea sa în 2013, familia 777X a contractat competiția aproape 2 la 1.

 

Despre familia Boeing 777X

777X include 777-8 și 777-9, cei mai noi membri ai familiei Boeing lider pe piață.

Numărul de locuri: 777-8: 384 pasageri
(tipic 2 clase) 777-9: 426 pasageri

Motor:                                     GE9X, furnizat de GE Aviation

 

Interval: 777-8: 8.730 mile marine (16.170 km)
                                                777-9: 7.285 mile marine (13.500 km)

Lungime lungă: extins: 71,8 m 235 ft,
                                                pe sol: 218 ft, 8 in (64,8 m)

Lungime: 777-8: 229 ft (69,8 m)
                                                777-9: 251 ft, 9 in (76,7 m)    (eTN)

Tag-uri Geo: