15 august 2022

Call Center ANAF, la dispoziţia contribuabililor

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală oferă îndrumare şi asistenţă contribuabililor în domeniul fiscal şi cel al tehnologiei informaţiei prin intermediul Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.

Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii de declarare sau de plată.

De asemenea, agenţii Call-center oferă asistenţă contribuabililor şi prin intermediul serviciului de chat în vederea
accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informaţii în domeniul contabil.

În situaţia în care în timpul convorbirii telefonice, agenţii Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale prin care pot obţine informaţiile de care au nevoie.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală derulează o serie de proiecte de digitalizare în vederea asigurării conformării voluntare a contribuabililor şi îşi adaptează şi îmbunătăţeşte permanent serviciile pentru a facilita interacţiunea contribuabililor cu
autoritatea fiscală.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală