Publicat: 21 Aprilie, 2020 - 11:07
Share

Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate, conform unui anunţ postat marţi pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului.

"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri - Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate", se arată în anunţul făcut de Direcţia Generală Turism din Ministerul Economiei.