10 august 2022

Campania „Misiunea Zero Copii neasiguraţi în maşină” îşi propune să schimbe atitudinea cetăţenilor

Distribuie pe rețelele tale sociale:

 

Anul trecut, 2.159 de copii au fost victime ale accidentelor rutiere de pe şoselele din România, deoarece nu au fost protejaţi cu sisteme de siguranţă auto specifice (scaunul de copil, centura de siguranţă).

Campania „Misiunea Zero Copii neasiguraţi în maşină” îşi propune să schimbe atitudinea cetăţenilor, în ceea ce priveşte siguranţa copiilor pasageri în maşină.

Poliţia Română, în parteneriat cu Staţiile PETROM, lansează, astăzi, Campania naţională de conştientizare în rândul părinţilor, cu privire la importanţa folosirii sistemelor de siguranţă pentru copii, în timpul deplasărilor rutiere. Accidentele rutiere sunt o realitate a zilelor noastre. Doar în 2021, 142 de copii au decedat în accidente rutiere, iar dintre aceştia, o proporţie covârşitoare au fost neasiguraţi (105).

Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare şi Marketing: „Siguranţa, atât cea a angajaţilor, cât şi cea a clienţilor noştri, reprezintă prioritatea noastră principală. Vrem să atragem atenţia prin Campania „Misiune Zero Copii neasiguraţi” asupra utilizării mijloacelor de siguranţă rutieră în maşină, mai ales când vine vorba despre protecţia copiilor. Cu toţii trebuie să fim conştienţi de importanţa sistemelor de siguranţă, deoarece, în momente critice, viaţa noastră depinde de ele.”

George GRIGORE, directorul Direcţiei Rutiere: „Misiune Zero Copii neasiguraţi” are ca scop conştientizarea şi responsabilizarea tuturor cetăţenilor, dar, în special a părinţilor, cu privire la obligativitatea folosirii sistemelor de siguranţă în maşină, în special dacă alături de noi călătoresc cei mici. Trebuie să fim conştienţi că exemplul personal este foarte important pentru micuţii noştri, iar prin încălcarea regulilor de circulaţie ajungem să ne expunem copiii unor riscuri majore. Prin această campanie ne propunem să le transmitem adulţilor importanţa respectării normelor rutiere prin portul centurii de siguranţă şi a sistemelor de retenţie în cazul copiilor, pentru că, de cele mai multe ori, acestea au salvat vieţi.”

Iniţiativa „Misiune Zero Copii neasiguraţi” derulată de PETROM, în parteneriat cu Poliţia Română, are ca obiectiv să determine părinţii conducători auto să adopte comportamentul legat de obligativitatea folosirii sistemelor de siguranţă în maşină pentru copii. Ea va fi susţinută printr-o campanie de comunicare mass-media spot TV, radio, online – şi relaţii publice, ce se vor desfăşura în această vară.

De asemenea, materiale informative pe această temă realizate în parteneriat cu Poliţia Română vor fi oferite direct în Staţiile Petrom tuturor clienţilor care au copii în maşină, precum şi în cadrul acţiunilor organizate de reprezentanţii Poliţiei.

Sursa foto Antena3