Publicat: 8 Iulie, 2019 - 19:48
Share

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) derulează, pe perioada verii, o campanie de educaţie financiară care presupune interacţiunea directă dintre specialiştii ASF şi consumatorii de servicii financiare non-bancare.

Rolul acestui demers este diseminarea de informaţii utilitare în mod nemijlocit către public, precum şi obţinerea unui feedback din partea consumatorilor, care să contribuie la dezvoltarea de noi proiecte educaţionale.

La începutul acestei luni, reprezentanţii ASF au distribuit Ghidul Asigurărilor de Călătorie unui număr de aproximativ 500 de persoane în cadrul Aeroportului Internaţional Henri Coandă din Bucureşti. Publicaţia conţine o serie de informaţii utile cu privire la beneficiile şi la necesitatea încheierii unei poliţe de asigurare de călătorie, precum şi cu privire la tipurile de asigurări pe care consumatorii le au la dispoziţie. 

Acţiunea s-a desfăşurat cu sprijinul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Iniţiativa ASF vine şi în sprijinul dezvoltării segmentului asigurărilor facultative, asigurările de călătorie deţinând, la sfârşitul anului 2018, o pondere de doar 1,51% din totalul pieţei asigurărilor generale.

În perioada următoare, ASF va derula şi alte acţiuni de educaţie financiară în rândul publicului larg. 

Educaţia financiară este o componentă esenţială a procesului de protecţie a drepturilor şi intereselor consumatorilor. 
Ghidul Asigurărilor de Călătorie poate fi descărcat de pe site-ul ASF.

ASF este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital. ASF contribuie la consolidarea cadrului integrat de funcţionare a celor trei sectoare, care însumează peste 10 milioane de participanţi. Mai multe informaţii puteţi găsi pe www.asfromania.ro.

Tag-uri Institutii: