Publicat: 23 Ianuarie, 2020 - 05:42
Share

Campaniile inovatoare de marketing ale Brand USA și noua rețea de streaming video au fost recunoscute de Asociația Internațională de Vânzări și Marketing Association ( HSMAI ) pentru excelență în marketing digital și integrat la cea de-a 63-a cină a premiilor HSMAI Adrian din New York. Premiile, care îi sărbătoresc pe cei care fac viitorul ospitalității și al marketingului mai strălucitor, includ șase premii de aur și două de argint care au fost acordate pentru Brand SUA. În plus,  Chief Marketing Officer, a fost numit unul dintre cele mai importante 25 de minte extraordinare ale HSMAI în vânzări, marketing și optimizarea veniturilor.

„În cadrul misiunii noastre, creăm și producem campanii și platforme de marketing de cea mai bună calitate, care îi ajută pe partenerii noștri să își promoveze destinațiile la nivel internațional”, a declarat Christopher L. Thompson, președintele și directorul general al SUA. „Această recunoaștere de către HSMAI a eforturilor colective ale Brand USA este o dovadă pe care o atingem la niveluri de aspirație. Și sunt încântat să văd omul din spatele echipei, Tom Garzilli, recunoscut de colegii săi pentru viziunea și conducerea sa. "

„În timp ce sunt umilit de aprecierea și recunoașterea alături de acest grup de lideri creativi și dinamici, sunt cel mai mândru să văd campaniile onorate ale Brand USA”, a spus Garzilli. „Primirea atâtor premii ale industriei este confirmarea activității pe care echipa noastră o depune pentru a oferi partenerilor noștri soluții inovatoare de marketing care să prezinte întreaga lume a Statelor Unite ale Americii”.

Brand USA a primit următoarele premii Adrian:

United Stories (în parteneriat cu Marriott International și United Airlines)

• Aur - Inovație digitală
• Aur - Marketing digital, global
• Aur - Campanie digitală, Campania de social media
• Aur - Marketing digital, Campanie de marketing integrat pentru consumatori (B2C)
• Argint - Campanie de marketing integrat pentru consumatori

Ascultați muzica, experimentați SUA

• Aur - Campanie de marketing integrat pentru consumatori
GoUSA TV
• Aur - Inovare digitală
Călătorii de sunet (în parteneriat cu Expedia)
• Argint - Inovare digitală

 

„Premiile Adrian onorează campaniile inovatoare de marketing de călătorii care conduc viitorul marketingului pentru ospitalitate, stabilind standardul pentru creativitate și execuție impecabilă”, a declarat Robert A. Gilbert, CHME, CHBA, președinte și CEO al HSMAI. "HSMAI este mândru să recunoască acești câștigători și să-și celebreze campaniile remarcabile și oamenii din spatele lor la Gala Premiilor Adrian."

Informații suplimentare despre inițiativele premiate ale Brand USA:

United Stories

Campania United Stories este întruchiparea strategiei noastre „numeroase voci” și implementează un laborator de creare de conținut în devenire pentru a crea povești interesante de călătorie care să inspire călătorii. Campania este o invitație deschisă de a vizita SUA și încurajează publicul să întâlnească oameni reali și să descopere perspective locale prin conținut imersiv, care aduce atât destinații iconice, cât și nedescoperite.

 

Ascultați muzica, experimentați SUA

Ascultați muzica, experiența SUA folosesc muzica ca obiectiv cultural pentru a promova destinațiile americane pentru călătorii internaționali. Fiecare oraș, stat și regiune are un sunet muzical diferit, care este influențat de cultura sa. Această campanie invită lumea să descopere oamenii și locurile din spatele bogatei istorii muzicale din SUA.

GoUSA TV

O primă rețea de televiziune conectată de acest fel, GoUSA TV este sursa definitivă pentru a găsi conținut video real, autentic și la cerere despre experiențele de călătorie din SUA. Rețeaua oferă videoclipuri de călătorie distractive, cu o mare varietate de subiecte - marile lucruri în aer liber, excursii rutiere, culinare și cultură - care sunt distribuite pe o varietate de platforme de vizualizare.

Sound Travels

În parteneriat cu prima campanie audio 3D Brand Brand Expedia Media Solutions, Sound Travels, oferă un hub interactiv de conținut care aduce viața și diversitatea SUA viață prin experiențe audio 3D imersive. Programul permite călătorilor să experimenteze sunetul unic al destinațiilor și activităților prin America înainte de a rezerva o călătorie.(eTN)

Tag-uri Institutii: