Publicat: 8 Aprilie, 2014 - 14:11
Share
Andreea Marincescu, Group brand manager la Hochland

Liderul pieței de brânzeturi din România relansează Cașcavalul Hochland printr-o nouă campanie de comunicare. Aceasta îi invită pe consumatori în “bucătăria caşcavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepară produsul și care este parcursul acestuia de la fermă până pe mesele românilor.

“Ştim că există un interes ridicat al consumatorilor pentru originea produselor pe care le consumă şi a ingredientelor folosite. De multe ori, încrederea în producător este un argument mai puternic decât preţul. Iar într-o piaţă fragmentată şi foarte competitivă cum este cea de caşcaval, încrederea în marcă este o condiţie necesară pentru succes. Prin intermediul acestei campanii vrem să consolidam încrederea consumatorilor în Caşcavalul Hochland, făcând cunoscute toate detaliile din “bucătăria” acestuia, pornind de la fermele cu care colaborăm pentru achiziţia de lapte – materie primă, apoi la fabrica din Sovata unde laptele devine caşcaval, la magazine, până ajunge in bucatariile consumatorilor”, a declarat Andreea Marincescu, Marketing Manager Hochland România.

Fabrica Hochland de la Sovata, din judeţul Mureş, produce brânzeturi naturale din anul 1975, iar directoarea fabricii lucrează aici încă de la deschidere. Cașcavalul Hochland este făcut dupa reţeta autentică, folosind numai ingrediente naturale. Hochland a preluat fabrica de la Sovata  în anul 1999, aducând aici rigoarea germană, garanția unui produs superior din punct de vedere al calității.

În fiecare zi, laptele este colectat de la peste 230 de ferme, mare parte din podişul Târnavelor. Laptele  ajunge la Sovata, unde devine Cașcaval Hochland, cu gust bun, lăptos și  o consistență fină, cremoasă, atât de apreciat de consumatori.

De la recepţia laptelui şi până la încărcarea în camionul frigorific cu care porneşte către punctele de vânzare, Caşcavalul Hochland trece prin numeroase teste care îi confirmă parametri de calitate. Apoi, acesta ajunge pe rafturile a peste 5.000 de magazine din toată ţara, mai mult de 5 milioane de bucăţi fiind vândute anual. Livrarea produselor se realizează în condiţii de frig controlate, la temperaturi între 2° - 8°C, conform specificaţiilor de produs.

Expertiza locală şi rigoarea germană au facut ca Hochland, marca cu cea mai mare notorietate în piaţa de brânzeturi din România (74% notorietate spontană), să fie şi cea mai recomandată marcă de caşcaval (35% dintre consumatori susţin că recomandă Caşcavalul Hochland altor persoane). Mai mult, consumatorii recunosc Caşcavalul Hochland ca fiind un produs inovativ, preferat de copii, cu un gust bun şi calitate superioară confirmată de-a lungul timpului, cu un ambalaj practic, uşor de recunoscut la raft; conform studiilor de piaţă, toate acestea sunt atribute specifice Caşcavalului Hochland.

În 2002 Caşcavalul Hochland era primul cașcaval “de marcă” din România, la vremea aceea existând doar reţete generice, nediferențiate. Tot Hochland a propus consumatorilor primul cașcaval în format bloc, atunci când  forma consacrată era cea rotundă. De asemenea, Hochland a introdus în piaţă primul cașcaval feliat si primul sortiment “light” (reţetă bogată în proteine, cu conţinut redus de grăsimi). Astăzi, Hochland oferă un număr bogat de sortimente, potrivite pentru orice ocazie de consum și pentru orice gust: cașcaval bloc, rotund sau felii, clasic, afumat şi “light”, la gramaje de la 150 până la 1450g, cu ambalaje moderne, practice și sigure.

Lider pe segmentul brânzeturilor din România, Hochland se mândreşte cu o prezenţă de 20 ani pe piaţa locală, numele său fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantată si inovaţia permanentă a produselor oferite. În România, Hochland deţine două unităţi de producţie proprii, la Sighişoara și la Sovata. Cașcavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie in cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul întregii piețe cașcavalul este vedeta brânzeturilor, având cea mai mare pondere în totalul de brânzeturi vândute în comerţul organizat din România.