Publicat: 14 Iunie, 2012 - 10:17
Share

Platforma de internet banking oferita de CEC Bank este operațională cu o nouă interfață grafică, modernă și mai ușor de folosit de către clienți. Sub deviza "Internet Banking pe intelesul tau", serviciul CEConline dorește să devină un instrument cotidian în desfășurarea activităților financiare ale clienților băncii, păstrând în același timp avantajele de bază ale internet banking-ului: mobilitate, confort și securitate.

Schimbarile efectuate la nivelul paginilor solutiei CEConline au vizat urmatoarele aspecte:
• Simplificarea modalitatilor de efectuare a operatiunilor bancare "la distanta";
• Inglobarea unor concepte de intuitivitate in utilizarea paginilor solutiei. Actiunile si elementele de interes sunt usor de regasit, iar solutia se comporta intr-un mod familiar cu utilizatorii acesteia;
• Implementarea unor elemente de grafica si webdesign care confera solutiei un grad sporit de accesibilitate. Solutia este astfel usor de folosit si ofera utilizatorilor posibilitati ample de feedback;
• Informatiile despre conturi si soldurile acestora se regasesc imediat dupa logare.

“Prin noua versiune a platformei de internet banking CEConline, vom oferi clientilor nostri un plus de accesabilitate, flexibilitate si confort. Ne dorim ca interactiunea online pe care clientii o au cu banca sa se fie o experienta utila si pozitiva”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Prin intermediul aplicatiei de internet banking CEConline se pot efectua urmatoarele operatiuni:
• Plati interne si externe, in lei sau in valuta, intra si interbancare;
• Programare ordine de plata periodice;
• Plati in asteptare (standing orders) - ordine de plata care au indicata o anumita zi de executie a platii, alta decat ziua curenta;
• Schimburi valutare la curs ferm si curs negociat;
• Constituire si lichidare depozite;
• Rapoarte: extrase de cont, istoric operatiuni, vizualizare solduri, situatie financiara;
• Incarcare fisiere plati din aplicatiile clientilor in solutia de Internet Banking.

Clientii serviciului CEConline beneficiaza de urmatoarele avantaje:
• Mobilitate: acces de la orice legatura Internet;
• Securitate: acelasi grad de protectie ca si sistemul informatic al bancii;
• Economisirea timpului: timp de procesare considerabil redus;
• Costuri mai mici per tranzactie: comisioane mai mici cu 30% decat la ghiseele bancii;
• Transferuri intrabancare gratuite;
• Evitarea stresului si a aglomeratiei;
• Disponibilitate - non stop de la orice dispozitiv conectat la Internet.

Informatii suplimentare despre serviciul de internet banking CEConline pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro