Publicat: 11 Ianuarie, 2018 - 19:18

Locuitorii Sectorului 6 pot transmite şi online actele necesare reînnoirii contractului de închiriere a locului de parcare de reşedinţă

Serviciul Parcări din cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 efectuează, în această perioadă, prima inventariere din ultimii ani a locurilor de parcare de reşedinţă.

Dacă până acum, contractul de închiriere a locului de parcare de reşedinţă se reînnoia automat, doar în baza achitării taxei de parcare la Direcţia Impozite şi Taxe Locale Sector 6, primarul Gabriel Mutu a dispus ADPDU Sector 6 inventarierea tuturor locurilor de parcare de reşedinţă şi actualizarea bazei de date din sector.

Gabriel Mutu: "Efectuăm, în Sectorul 6, reînnoirea contractelor de parcare în scopul verificării legalităţii şi actualizării acestora. Vom putea astfel anula contractele care nu mai îndeplinesc toate condiţiile legale şi care conduc la ocuparea nejustificată a locurilor de parcare de reşedinţă. Regulamentele pe care le-am propus anul trecut spre aprobare Consiliului Local, de reînnoire a acestor contracte şi de ridicare a autovehiculelor abandonate pe domeniul public vor genera noi spaţii de parcare pentru locuitorii interesaţi de obţinerea unui astfel de loc."

Membrii comunităţii Sectorului 6 care au contractul de închiriere a locului de parcare de reşedinţă încheiat înainte de 01.08.2017 dispun de două variante de reînnoire a actului:

pot trimite documentele scanate (alături de numărul de telefon), până la data de 31 martie 2018, la adresa de e-mail parcari@adps6.ro, urmând ca, în termen de 15 zile de la depunere, să fie contactaţi telefonic pentru ridicarea contractului;

pot depune documentele, tot până la data de 31 martie 2018, la sediul Serviciului Parcaje de Reşedinţă din Str. Aleea Bistra nr.1

Program de lucru cu publicul: luni, marţi, joi, vineri - orele 08.30 - 13.00; miercuri - orele 13.00 - 18.30; telefon: 021.440.20.64.

În ambele situaţii prezentate sunt necesare următoarele documente:

vechiul contract de parcare

BI/CI cu domiciliu la adresa unde se solicită locul de parcare

Certificat de Înmatriculare din care să reiasă că autoturismul este înmatriculat în România (cu ITP valabil) şi cu număr de Bucureşti

contract de comodat autentificat la notar pentru autoturismele acordate spre utilizare persoanelor ce au calitatea de comodat (dacă este cazul)

certificat de încadrare cu grad de handicap locomotor (dacă este cazul)

creanţele bugetare exigibile să fie achitate (se verifică de către angajatul care prelucrează dosarul).

Mai mult, pentru a veni în sprijinul cetăţenilor şi pentru a evita aglomeraţia de la ghişee, ADPDU Sector 6 va solicita în următoarea şedinţă a Consiliului Local Sector 6 extinderea datei limită de depunere a actelor pentru reînnoirea contractului de închiriere a locului de parcare de reşedinţă.

Foarte important!

Termenul până la care posesorii de autoturisme îşi pot achita la Direcţia de Impozite şi Taxe Locale a Sectorului 6 chiria pentru locul de parcare rămâne 31 martie 2018. Neplata până la această dată duce la rezilierea automată a contractului de închiriere pentru locul de parcare.

Plata impozitului şi, implicit, a locului de parcare nu este condiţionată de reînnoirea contractului pentru locul de parcare. Cetăţenii vor achita impozitul pentru anul în curs, apoi vor depune dosarul pentru reînnoirea contractului de închiriere a locului de parcare de reşedinţă, până la 31 martie 2018.

Tag-uri Nume: