Publicat: 13 Ianuarie, 2016 - 14:43
Share

Computer Generated Solutions (CGS) a achiziționat Mas Cerca, un furnizor de soluții de Business Process Outsourcing (BPO) din Chile, în urma acestei tranzacții compania americană devenind cel mai mare furnizor de BPO din statul sud-american, cu 3.000 de angajați, șase sedii și clienți care acorperă domenii diverse, precum telecomunicații, finanțe, sănătate, mass-media și industria de utilități.
„Ca o scurtă istorie, în ultimii 11 ani, Mas Cerca a dezvoltat atât operațiuni, cât și o infrastructură solidă pentru a sprijini nevoile BPO ale clienților săi, care fac parte dintr-o gamă largă de industrii. Această alăturare familiei CGS îmbunătățeste oferta noastră în regiune către un număr de companii de nișă din telecomunicații și vânzare cu amănuntul care completează baza noastră de clienți existentă”, a declarat Phil Friedman, președinte și CEO al CGS.
De asemenea, potrivit președintelui companiei, acest parteneriat interesant crește mai mult poziția de lider a CGS și Mas Cerca de pe piață. „Cu resursele noastre combinate, clienții vor beneficia de influența noastră geografică extinsă, de serviciile noastre, clienți de neegalat, precum și o investiție sporită în oameni, infrastructură și instrumente pentru a sprijini întreprinderile lor”, a adăugat acesta.
Această achiziție subliniază angajamentul CGS de a menține ca principal obiectiv furnizarea celor mai înalte stardarde de servicii și valoare adăugată pentru clienți.
De asemenea, în România, CGS a anunțat la sfârșitul lunii octombrie 2015 deschiderea celui de-al cincilea sediu din România, la Galați. Astfel, CGS își continuă strategia de dezvoltare, urmând ca într-un interval de 18 luni să angajeze 2.000 de persoane în noul sediu de la Galați. 
„Nu ştiu nicio altă ţară de unde să se poată livra servicii în 22 de limbi străine”, a declarat la momentul respectiv Phil Friedman, preşedinte şi director general al Computer Generated Solutions (CGS).
De peste 30 de ani, CGS a sprijinit întreprinderi globale, companii regionale și agenții guvernamentale cu aplicații de business, sisteme și servicii de outsourcing de învățare pentru a rezolva provocările fundamentale ale business-urilor.
Cu sediul central în New York, CGS are centre deschise în America de Nord, America Latină, Europa și Asia.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți, încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează servicii în 22 limbi străine, având 4 centre de suport în: București, Brașov, Sibiu și Târgu-Jiu.
Cei peste 3.000 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, UK, Spania și alte țări europene, precum și din US sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate. CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.

Comunicat de presa Computer Generated Solutions