8 decembrie 2021

Circulaţia feroviară se desfăşoară doar pe un singur fir între staţiile Brăneşti – Fundulea şi Chitila – Buftea – Periş

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că, circulaţia feroviară se desfăşoară, la această oră, doar pe un singur fir între staţiile Brăneşti – Fundulea şi Chitila – Buftea – Periş, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, produse de rafalele puternice de vânt înregistrate în cursul nopţii, în jumătatea de sud a ţării.

La această oră, circulaţia trenurilor pe intervalul de staţii Brăneşti – Fundulea se desfăşoară pe un singur fir, din cauza avariilor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, linia de contact fiind ruptă de rafalele puternice de vânt, iar alimentarea cu energie electrică a liniei de înaltă tensiune este întreruptă. Menţionăm faptul că, din cauza acestei avarii, 2 trenuri de călători (IR 1921 -2, care circulă în relaţia Mangalia – Arad şi IR 1991-2 care circulă în relaţia Mangalia – Timişoara) au rămas blocate pe firul II, acestea având nevoie să fie tractate cu o locomotivă Diesel înapoi în staţia Brăneşti, pentru a-şi relua circulaţia până în staţia Bucureşti Nord. Trenul IR 1921-2 şi-a reluat circulaţia din staţia Brăneşti la ora 08:15 minute, iar IR 1991-2, la ora 09.00, ambele cu destinaţia Bucureşti Nord.

Până la remedierea deranjamentelor înregistrate la linia de contact de pe firul II şi repunerea sub tensiune, circulaţia trenurilor între staţiile Brăneşti – Fundulea se desfăşoară pe firul I, din ambele sensuri de circulaţie.

De asemenea, tot pe raza Regionalei CF Bucureşti, avarii la sistemul de alimentare cu energie electrică s-au înregistrat şi pe intervalul de staţii Chitila – Buftea – Periş, trenurile circulând în cursul nopţii doar pe un singur fir iar, în intervalul orar 07.30 – 09.12, traficul feroviar a fost închis temporat în staţia Periş, după ce o persoană a fost lovită de trenul IR 1661. Circulaţia trenurilor pe raza staţiei Periş s-a reluat la ora 09.12, după finalizarea operaţiunilor desfăşurate la locul accidentului de organele abilitate. Din cauza acestui accident, 10 trenuri de călători (IR 1661, IR 1631, IR 1655, R 3005, IR 1550, IR 1654, IR 1688, IR 1742, IR 16030 şi R 3014), care au staţionat temporar în gările de pe traseu, au fost repuse treptat în circulaţie.

Menţionăm totodată, faptul că şi pe raza Regionalelor CF Timişoara, Braşov şi Iaşi s-a intervenit permanent în cursul nopţii pentru remedierea deranjamentelor înregistrate, din cauza rafalelor puternice de vânt, la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, între staţiile Teregova – Armeniş, Lunca Bradului – Răstoliţa, Tuşnad Sat – Tuşnad Băi, Tuşnad Sat – Sânsimion, Leşul Ilvei – Ilva Mică. La această oră pe aceste două segmente feroviare se circulă în condiţii normale.

CFR SA îi asigură pe călători că angajaţii de la calea ferată depun toate eforturile necesare pentru remedierea tuturor deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică şi restabilirea traficului în conndiţii normale.